braythe Napisano 28 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2016 (edytowane) Witam, posiadam aktualnie amortyzator SR Suntour XCM, rozmiar koła 29 cali, hamulce tarczowe. Nie zaobserwowałem jak dotąd, po przejechaniu około 1000km, chciałbym go jednak wymienić na coś lepszego, firma nie ma dla mnie znaczenia. Budżet to około 500 zł, czy w tej cenie można kupić coś przyzwoitego? Przyznam, iż jestem kompletnym laikiem w kwestii amortyzatorów i byłbym wdzięczny za porady. Edytowane 28 Stycznia 2016 przez braythe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin9 Napisano 28 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2016 (edytowane) Rozmiar koła? Jaki typ hamulców? Jeśli masz v-brek to nie kupisz już dobrego amortyzatora do tego typu hamulców. Napisz do forumowicza @@ACTIVIA, jest on dystrybutorem Suntour może coś ciekawego znajdzie. Najtańszy w miarę dobry amortyzator to XCR air http://activia.sgl.pl/cena/amortyzatory-suntour/xcr/29-cali_amortyzator-suntour-xcr-rlr-29-cali-air-dysk-czarny-2015/1076 Edytowane 28 Stycznia 2016 przez Marcin9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiojedzie Napisano 29 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2016 Zrób jak pisze Marcin9, szukałem jakiś czas temu amorka w kwocie ok 400 zł, po telefonie do Activii po kilku dniach miałem już nowy widelec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...