Markovsky Napisano 22 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2016 Witam. Przymierzam się do zakupienia/złożenia pierwszej szosówki. Używki mnie nie interesują. Chcę złożyć dobry ( jak na te cene ) rower, na którym trochę km będzie szło bezproblemowo nabić Mam pytanie czy ta rama będzie działać z tym widelcem http://velo.pl/czesci/ramy/accent/apex + http://velo.pl/czesci/widelce/accent/widelec-szosowy-1 oraz jakie dobrać do tego stery ? Osprzęt wybrałem Claris ze względu na niska cene, a też rower będzie mi służył do jazd ok 200km/tydzien wiec tez niedużo W związku z tym mam pytanie jak dobrać suport do ramy/korby ?? Korba to Claris 2rz. rama Accent Apex, jak wyżej. Wiem że dla niektórych mogą to być śmieszne pytania, ale w tych sprawach jestem chyba zielony Dziękuję za porady i zrozumienie Pozdrower Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fenthin Napisano 22 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2016 1. W jakiej kwocie chcesz się zamknąć? 2. Składanie wyjdzie drożej niż zakup nowego sprzętu, więc przemyśl ideę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Markovsky Napisano 22 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2016 Chce wydać max 2000zł. Troszke "zaoszczędzę" bo koła juz mam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ipla Napisano 22 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2016 Nie lepiej kupić Tribana ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rocky98 Napisano 22 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2016 Za 2k można kupić bardzo podstawowy rower szosowy a Ty chcesz go złożyć w tej kwocie. To nie ma sensu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...