armind Napisano 20 Stycznia 2016 Napisano 20 Stycznia 2016 Witam Na wiosne planuje kupić lepsze opony bo te fabryczne do niczego się nie nadają. Cena jaką mógłbym przeznaczyć to ok 200zł. Poszukuje również pedałów do max 70zł bo już troszke poobijane Nie znam się niestety, dlatego tutaj pisze. Ps. czy kupując nowe opony musze dokupić dętki? Koła 24 cale. Dziękuje za pomoc
Sansei6 Napisano 20 Stycznia 2016 Napisano 20 Stycznia 2016 Nie musisz dokupywac dętek... ale jak chcesz coś lepszego to kto bogatemu zabroni... zalezy jeszcze jakie opony chcesz? Niektórzy twierdzą,z e zawsze warto mieć dętkę w zapasie albo choć łatki
armind Napisano 20 Stycznia 2016 Autor Napisano 20 Stycznia 2016 Bogaty nie jestem Dętki myślałem że trzeba zmienić, ale przydała by się chociaż jedna na zapas. Opony typowe na miasto i do lasu. Częściej na miasto bo do pracy zazwyczaj jeżdżę czy to w deszcz czy w ładną pogodę wiadomo, jest to rower typowy górski i opony do takiego roweru
Sansei6 Napisano 20 Stycznia 2016 Napisano 20 Stycznia 2016 Zmień nazwę tematu zgodnie z zasadami, bo zaraz poleci... Ja ogólnie polecam od kilku lat antyprzebiciówki, mozę pomysl nad czyms takim - opony
Marcin9 Napisano 20 Stycznia 2016 Napisano 20 Stycznia 2016 24 a nie 26? Jak będzie wykorzystywany rower? Z bardziej uniwersalnych polecam Continental Race King
cervandes Napisano 20 Stycznia 2016 Napisano 20 Stycznia 2016 Shwalbe Smart Sam i oczywiście, że ma 26". Smart Samy na asfalcie lekko się toczą, w teren pozwalają troszkę wjechać - chodzi mi o ścieżki leśne czy polne drogi. Jeśli nie jest mokro to to bardzo fajne opony są. A czy 2,1 czy 2,25 to już kwestia potrzeb.
Maciek226 Napisano 20 Stycznia 2016 Napisano 20 Stycznia 2016 geax saguaro 2.0 - niezbyt subtelne w wadze ale za to bardzo dobre w uzytkowaniu cięzke do przebicie , nie mają papierowych ścianek jak conti a do tego dobrze sobie radza w terenie