Mieteczek Napisano 20 Stycznia 2016 Napisano 20 Stycznia 2016 Witam A więc wczoraj przyszedl do mnie zestaw bezdętkowy.Taśma gorilla,mleczko od leo i wentyle rubena.Wszystko elegancko uszczelniłem, później zalałem mleczkiem.I tutaj pojawia się problem.Dodam jeszcze, że po zalaniu mleczkiem i napompowaniu, byłem slychać charakterystyczny strzal opony.A więc po 1h, było nieznacznie mniej powietrza.Zostawiłem na noc.Niespodziewanie rano powietrza nie było. Obręcze:bontrager mustang elite tlr 29" Opony:bontrager xr3 it Zostanawiam się czy 60ml to nie mało, jeżeli chodzi o mleko. Pozdrawiam i liczę na wasze sugestie.
ArtGD Napisano 20 Stycznia 2016 Napisano 20 Stycznia 2016 A odprawiłeś tublessowe obrzędy z potrząsaniem koła, kładzeniem go na boki, itp? A może zostawiłeś na noc wysokie ciśnienie w oponie?
Mieteczek Napisano 20 Stycznia 2016 Autor Napisano 20 Stycznia 2016 Przekladałem i wszystko co napisałeś robiłem.Ciśnienie 1,5bar.
ArtGD Napisano 20 Stycznia 2016 Napisano 20 Stycznia 2016 Ja bym je napompował i poszedł się przejechać parę razy w koło domu. A jak by znów powietrze zeszło to koło pod wodę żeby sprawdzić gdzie jest nieszczelność.
Mieteczek Napisano 20 Stycznia 2016 Autor Napisano 20 Stycznia 2016 Spróbuję, mam nadzieję, że pomoże.
vpablov Napisano 20 Stycznia 2016 Napisano 20 Stycznia 2016 Ciśnienie 1,5bar. ja na początku pompuję wyższe ciśnienie, opona wskakuje, następnie upuszczam do ciśnienia ok 2,5 bar i tak zostawiam na noc.
Mieteczek Napisano 20 Stycznia 2016 Autor Napisano 20 Stycznia 2016 A więc spróbuje kompresorem i tak udalo sie tylko bontragera wyciągnąć, a drugi rocket ron jakoś nie ma ochoty;/
dran2 Napisano 20 Stycznia 2016 Napisano 20 Stycznia 2016 1,5bar. Za niskie ciśnienie, uszczelnienie trochę trwa i ciśnienie w tym czasie schodzi "do zera". Jak dasz ok 2.5 bar jak ktoś wspomniał to będzie miało z czego schodzić. I dobrym pomysłem jest wysmarowanie założonej i napompowanej opony mydlinami żeby zobaczyć gdzie się robią bąbelki i "dotrząsnąć" tam mleczka. Rocket Ron pamiętam ze nawet "przesączał się" przez ścianki przez jakiś czas.
Mieteczek Napisano 20 Stycznia 2016 Autor Napisano 20 Stycznia 2016 Oczywiście mydlin dałem bardzooooooo dużo, spróbuje dać więcej ciśnienia.
vpablov Napisano 20 Stycznia 2016 Napisano 20 Stycznia 2016 Rocket Ron pamiętam ze nawet "przesączał się" przez ścianki przez jakiś czas. w wersji performance? jeśli tak to raczej normalne, miałem tak z RR. Dobrze w takiej sytuacji dać dłużej poleżakować na bokach.
leo2 Napisano 20 Stycznia 2016 Napisano 20 Stycznia 2016 60ml to troszkę mało, ją do takich opon daję 100-120ml.
Mieteczek Napisano 20 Stycznia 2016 Autor Napisano 20 Stycznia 2016 Właśnie udało się, dolałem jeszcze 2x20ml napompowałem na 3,5bara i opuściłem i tak 3 razy chyba.Teraz kręci się idealnie i nic nie ucieka.Dzięki wszystkim.Jeszcze za chwilę biorę się za schwalbe.
Mieteczek Napisano 22 Stycznia 2016 Autor Napisano 22 Stycznia 2016 Witam Chciałbym podsumować temat uszczelniania opon bontrager xr3 it oraz RR(dacing ralpha).Pierwsze moje spostrzeżenie jest takie, że nie warto dawać dużo wody, tylko jak najwięcej piany(wiem, ameryki nie odkryłem było to powtarzane wiele razy).Ogólnie co do uszczelniania, schwalbe to dosyć oporne opony, ale przy odpowiedniej ilość piany, nie ma żadnych problemów. temat do zamknięcia.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.