Skocz do zawartości

[rower MTB za 2400zł] Kross level R4 czy Northtec gravity DR?

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam :)

Chciałbym się przywitać z wszystkimi na forum. Bez względu na to jaką decyzję podejmę, myślę, że będę tutaj często zaglądał, może czasem się też udzielał :D

Od zaszłego sezonu przymierzam się do zakupu porządnego roweru MTB do jazdy w zróżnicowanym terenie (również górskim). Wcześniej jeździłem na zwyczajnym rowerze taty, w dodatku crossowym i zjeżdżanie z góry po nierównościach nie należało do najprzyjemniejszych rzeczy ale i tak przejeździłem tak cały sezon ponieważ wciągnąłem się w jazdę po górskim terenie. 

Będzie to tak naprawdę mój pierwszy dobry (mam nadzieję) rower i w dodatku jestem zwyczajnym amatorem, który raczej nigdy nie będzie brał udziału w żadnych zawodach, no chyba, że dla przyjemności. Dlatego miałem zamiar wydać maksymalnie 2000 zł na rower ale czytając różne artykuły, fora i pytając po ludziach doszedłem do wniosku, że rowery kosztujące 2700 zł można wynegocjować taniej albo kupić po przecenie i wychodzi na to, że dołożę 300, 400 zł, a rower będzie o wiele lepszy :D

Chciałbym się Was poradzić ponieważ widzę, że na tym forum są użytkownicy, którzy znają się na rzeczy i chętnie pomagają takim laikom jak ja. Teraz zastanawiam się nad dwoma rowerami. Po pierwsze powiem, że mam około 190 cm wzrostu, zdecydowałem się na koła 27.5, a ważę 74 kg.

1. Kross level R4 2014 http://www.kross.pl/pl/2014/mtb-xc-275quot/level-r4