Frycu963 Napisano 18 Stycznia 2016 Napisano 18 Stycznia 2016 (edytowane) Witam wszystkich, po rozebraniu mojego firsta z powodu nie działającej regulacji, przejrzałem tłumik, doszedłem dlaczego nie dział i zacząłem skręcać, najpierw ukręciłem tulejke z gwintem która trzyma te (sitko,tłok?) no ale dobra posklejałem i tak trzyma że nie urwę, ale potem jak dokręcałem tłumik tym imbusem do dołu kieliszków amortyzatora to ukręciłem, te tulejke z tym gwintem, więc wkurzony wymyśliłem sobie że takowy tłumik dorobie, generalnie do syć proste to jest mam już projekt na razie taki na odwal... Tylko mam pytanie czy ktoś z was więc co jest w tej srebrnej rurce? Bo kiedy kręci się regulacją to słuchać takie cyknięcia i potem to coś trzyma te śrube od regulacji, żeby się nie odkręcała, co tam takiego jest? Fotki dodam po południu bo teraz w szkole jestem. Edytowane 18 Stycznia 2016 przez Frycu963 Cytuj
Mod Team Puklus Napisano 18 Stycznia 2016 Mod Team Napisano 18 Stycznia 2016 Bo kiedy kręci się regulacją to słuchać takie cyknięcia i potem to coś trzyma te śrubę od regulacji, żeby się nie odkręcała, co tam takiego jest? Fotki dodam po południu bo teraz w szkole jestem. Czyli jak mniemam, zabierasz się za dorobienie czegoś, co nie masz pojęcia jak działa ? A co w środku, trochę metalu, plastiku, gumy. Uszczelki, mechanizm regulacji z klikiem najprędzej kulka sprężynka i dziurkami. Nikt o zdrowych zmysłach nie dorabiał by niczego do takiego paździerza jakim jest rst. Nie chce straszyć, ani niszczyć twoich pięknych planów ale daj sobie siana, jak nie masz obrabiarek, numerycznych lub tokarki i zaufanego tokarza ... Cytuj
Frycu963 Napisano 18 Stycznia 2016 Autor Napisano 18 Stycznia 2016 (edytowane) Ogarniam jak działa itd, tylko nie wiem co tam jest w środku, mam tokarza z cnc z tym nie ma problemu całość już ogarnięta, zostało tylko to co w środku, a koszt wykonania, max 40 zł więc warto, tokarza za free, czyli generalnie zostało rozebrać i zobaczyć co tam w środku, bo cała regulcajca polega tylko na zasłonięciu otworku pod tłokiem przez śrube, czyli bardzo prosto, czyli w zasadzie można by zrobić płynną regulacje bez cyknięcia, tylko uszczelnić Edytowane 18 Stycznia 2016 przez Frycu963 Cytuj
Gość Napisano 20 Stycznia 2016 Napisano 20 Stycznia 2016 W środku są części które pasują średnicą do reszty części. Pierwsza sprawa, oczekujesz że ktoś poda Ci co jest w środku, z wymiarami itd? Druga sprawa że klejenie czegokolwiek w rowerze to zły pomysł. Trzecia sprawa to taka że może powinieneś sobie kupić klucz dynamometryczny? Nie wiem jak bardzo mocno trzeba dokręcać śruby w amorze żeby cokolwiek urwać, magia. Nadal nie jestem w stanie pojąć dlaczego ludzie zakładają tak głupie wątki. Chcesz coś dorabiać to sobie rozłóż to co masz na czynniki pierwsze i będziesz widział, i tak musisz to zrobić. Cytuj
severian Napisano 21 Stycznia 2016 Napisano 21 Stycznia 2016 Masz plusa za puszczenie zabawnego trolla Kolega weźmie się za dorabianie tłumika jak tylko wróci ze szkoły i odrobi lekcje ... Cytuj
Gość Napisano 21 Stycznia 2016 Napisano 21 Stycznia 2016 My tu "heheszki" a kolega nam zaraz odleje lagi z magnezu jeszcze Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.