maczet190399 Napisano 8 Stycznia 2016 Napisano 8 Stycznia 2016 Witam... Posiadam obecnie RORO 29x2,25 na przodzie i RARA 20x2,25 na tyle. Skuszony dobrymi opiniami zakupiłem Continentala Race King 29x2.20. Pytanie czy jest sens wymieniać którąś z moich opon na tego Continentala i czy w ogóle coś to da ?? Czy zakładać ją na przód, czy tył ??. Z góry dziękuje za odpowiedzi.
Gość Napisano 8 Stycznia 2016 Napisano 8 Stycznia 2016 Zadałeś nieco głupie pytanie, a czego oczekujesz po oponie? Mniejszych oporów toczenia, większej przyczepności? Trochę nie rozumiem, kupiłeś opony a teraz nie wiesz czy je zakładać?
maczet190399 Napisano 8 Stycznia 2016 Autor Napisano 8 Stycznia 2016 Race King niby są szybką opona najlepiej sprawującą się na twardym podłożu. Myślałem aby założyć ją w lecie na tył, kiedy więcej jeżdżę po asfacie i drogach polnych. Nie wiem czy to dobry pomysł ??
Ipla Napisano 8 Stycznia 2016 Napisano 8 Stycznia 2016 Z własnego doświadczenia powiem, że na śnieg się nie nadają
Gość Napisano 8 Stycznia 2016 Napisano 8 Stycznia 2016 Są szybkie, to prawda, twarde podłoże też im nie straszne, natomiast na sypki piach się nie nadają. Ja tam zwolennikiem zakładania różnych opon nie jestem, jeżeli dużo jeździsz po asfalcie/ ubitych trasach to są bardzo OK, zwłaszcza na niskim ciśnieniu ( ja pompuję około 1.8 Bara)
rambolbambol Napisano 8 Stycznia 2016 Napisano 8 Stycznia 2016 Obawiam się, że Race King będzie ci się toczyć podobnie, jak nie gorzej od Racing Ralph. Poczytaj tu: http://www.bicyclerollingresistance.com/mtb-reviews Wytrzymałość opon Continental to jednak pomyłka po całości.
Ipla Napisano 8 Stycznia 2016 Napisano 8 Stycznia 2016 Wytrzymałość opon Continental to jednak pomyłka po całości. Mam RK I przejechałem 12k km tylko z jednym kapciem (jeżdżę w różnym terenie) Edit. Prawie już 14k km (sprawdziłem dokładnie)
beskid Napisano 8 Stycznia 2016 Napisano 8 Stycznia 2016 Jako wieloletni użytkownik RK muszę przyznać jedno, że na szosie i lekkim terenie te opony mają mało konkurentów. To co je zabija to tragicznie słabe ścianki boczne i jakość produktów samej firmy. Kupiłeś to zakładaj.
maczet190399 Napisano 8 Stycznia 2016 Autor Napisano 8 Stycznia 2016 Kupiłem ją za 60 PLN nową zwijaną najprostszą wersję. Nawet jak się nie spodoba to nie będzie dużej straty kasy
GajekL Napisano 8 Stycznia 2016 Napisano 8 Stycznia 2016 Zapytam, bo widziałem ostatnio że wyszedł nowy model Race King gdzie ścianki boczne są w stylu skórki pomarańczy. Czy ktoś je posiada?? Ciekawe jak one mają się do starszych wersji RK.
Mod Team sznib Napisano 9 Stycznia 2016 Mod Team Napisano 9 Stycznia 2016 Posiadam obecnie RORO 29x2,25 na przodzie i RARA 20x2,25 na tyle. Skuszony dobrymi opiniami zakupiłem Continentala Race King 29x2.20. Pytanie czy jest sens wymieniać którąś z moich opon na tego Continentala No, jeśli obecnie z przodu masz 29', a z tyłu 20' to ten Conti tylko na przód wejdzie
rzymo Napisano 9 Stycznia 2016 Napisano 9 Stycznia 2016 Z własnego doświadczenia powiem, że na śnieg się nie nadają A ja się nie zgodzę, jedne z moich ulubionych opon na śnieg to właśnie RaceKing 2.2'' i RacingRalph 2.25'' (tyle że ciśnienia zdecydowanie poniżej 2atm). Tak swoją drogą - przejechałeś ponad 10kkm na RK? Ładny wynik, ostatnio z braku czasu jeżdżę głównie po twardym (asfalt, szutry, gruntówki), obecnie 2.5k km, może dobiję do 3k. Opona się kończy... Za droga zabawa jak dla mnie, mimo paruset gramów więcej na tył kupiłem turystycznego Marathona
Ipla Napisano 9 Stycznia 2016 Napisano 9 Stycznia 2016 @@rzymo, Zależy co pod śniegiem jest, jeśli asfalt to jeszcze ujdzie ale w lesie robią się problemy
rzymo Napisano 10 Stycznia 2016 Napisano 10 Stycznia 2016 Pisałem właśnie o lesie W zimie drogami publicznymi staram się jeździć jak najmniej.
next Napisano 11 Stycznia 2016 Napisano 11 Stycznia 2016 Witam,podłączam się i pytam. Czy Race King na przód zakładać czy jednak na tylne koło?Z tego co w necie przeczytałem to większość jednak na tył zakłada,a na przód jakąś inną np. X-King.
Tomciox Napisano 11 Stycznia 2016 Napisano 11 Stycznia 2016 O Race Kingach mam dobrą opinie, ale najlepsza była wersja bezdętkowa. Kiedyś na wersji 26x2.0 tubeless przejeździłem cały sezon w Bikemaratonie Mega i nie narzekałem na brak przyczepności, zajmują całkiem dobre pozycje. Opony po takim sezonie były mało zużyte. Zwykłe zwijane 26x2.2 szybko się ścierały, ale miały jeden spory pozytyw - super amortyzowały wszelkie nierówności. W nowym rowerze 29" założę X-King na przód i Race King na tył.
next Napisano 11 Stycznia 2016 Napisano 11 Stycznia 2016 Mam właśnie na przednim kole X-King,a na tylnym RaceKing.Obie w wersji racesport.Rzeczywiście jak chodzi o amortyzację to z tyłu wydaje się,że jest wahacz z niewielkim skokiem.Ile w tym zasługi Race Kingów,a ile ramy (sztywna Trek Superfly) czy też kół 29"?
Tomciox Napisano 11 Stycznia 2016 Napisano 11 Stycznia 2016 Ogólnie RK w rozmiarze 2.2 słyną z tej dobrej amortyzacji. Zasadniczo agresywniejszy bieżnik zakłada się na przód, by na zjazdach mieć lepsze panowanie na rowerze.
d3n13d87 Napisano 17 Stycznia 2016 Napisano 17 Stycznia 2016 A czy ktoś ma Race Kingi RaceSport założone jako Tubeless? Wersja ProTection to 100g więcej...
Alsew Napisano 17 Stycznia 2016 Napisano 17 Stycznia 2016 A czy ktoś ma Race Kingi RaceSport założone jako Tubeless? Wersja ProTection to 100g więcej... Mleczko tez swoje waży...
d3n13d87 Napisano 17 Stycznia 2016 Napisano 17 Stycznia 2016 ale mleczka wlewasz tyle samo, nie ważne czy opona jest wersji ProTection czy RaceSport. Różnica wynika z wagi samych opon.
Alsew Napisano 17 Stycznia 2016 Napisano 17 Stycznia 2016 ale mleczka wlewasz tyle samo, nie ważne czy opona jest wersji ProTection czy RaceSport. Różnica wynika z wagi samych opon. Sorki nie doczytałem ze chodzi Tobie o tubeless, miałem na myśli to ze możesz wersje protection zamontować pod ust...
HarveyDent Napisano 17 Stycznia 2016 Napisano 17 Stycznia 2016 A próbował ktoś ożenić tą opone z obręcz tubless ready bez dodatkowych udziwnień? A próbował ktoś ożenić tą opone z obręcz tubless ready bez dodatkowych udziwnień?
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.