Eplik Napisano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2016 Witam. Jestem nowy na forum i nie wiem czy już były podobne tematy poruszane czy nie... Mianowicie chcę zaplanować wyprawę z Katowic/Bytomia nad Bałtyk jakoś na początku lipca. PO 1 - Czy ktoś z Was z okolic Katowic chciałby wyruszyć ze mną? PO 2 - Jak to rozplanować i ogarnąć wszystko? Trasa, punkty noclegu, przebieg... jestem zielony PO 3 - Jaki mogę kupić rower nie drogi a doskonały na taką wyprawę no i potrzebne akcesoria? Oraz czy mógłbym się wszystkiego dokładnie dowiedzieć co muszę wiedzieć ? Dzięki i pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertrobert1 Napisano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2016 Zbyt dużo pytań na które można całe epopeje tworzyć. Polecam czytać relacje. W nich znajdziesz odpowiedzi a jednocześnie wyrobisz sobie opinię. Zapraszam na mojego bloga. Znajdziesz w nim zarówno wiele relacji jaki i kilka porad. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pablo102425 Napisano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2016 Może napisz najpierw ile km chcesz przejechać dziennie? Bo wtedy będzie coś łatwiej powiedzieć. Ja np. jestem osobą która trasę Wrocław - Dziwnów, jakieś 400km, przejeżdżam w 16 godzin najkrócej a jechałem i to 6 dni na zasadzie jazdy ze znajomymi. Tak naprawdę wszystko zależy też od budżetu. Możesz zatrzymać się 6 razy na noc w 5 gwiazdkowych hotelach lub 10 śpiąc w namiocie czy też hamaku (który polecam). To samo z rowerem, jak chcesz jechać na tydzień, dwa, bierzesz turystyka z sakwami, jak chcesz przejechać to w naście godzin bierzesz mały plecak (jeśli wogóle plecak). Jeździłeś jakieś dłuższe trasy już? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...