SkulHead311 Napisano 5 Stycznia 2016 Napisano 5 Stycznia 2016 Na początku polecam taki: jak zobaczysz w telewizji że arab zabija swoją matkę to też to zrobisz? Widziałeś że robią takie tricki i chcesz zrobić takie same, wiec dla lansu kupujesz rower którego nie będziesz umiał wykorzystać i szybko trafi na śmietnik. Zastanawiałeś się nad używką? Lepiej na tym wyjdziesz finansowo, nim opanujesz podstawy. Zastanawiam się nad kupnem roweru MTB. Jeździłem na bmx'ie, kupiłem oryginalnego i wymieniłem części które się zepsuły lub były słabe.. Przy MTB jestem zielony, dlatego proszę o pomoc Was Dartmoor -> http://rowerowy.com/sklep/rowery/dirt-street/prod/dartmoor-gamer-26 czy NS Bikes -> http://rowerowy.com/sklep/rowery/dirt-street/prod/nsbikes-metropolis-3 Być może za te pieniądze polecicie coś w tych pieniądzach, do 2800zł. Napiszcie co może być słabym ogniwem w dwóch wyżej wymienionych rowerach. Z góry dziękuje
pablo102425 Napisano 5 Stycznia 2016 Napisano 5 Stycznia 2016 Nie ma czegoś takiego jak MTB do streetu/dirtu :-)
SkulHead311 Napisano 5 Stycznia 2016 Autor Napisano 5 Stycznia 2016 Może jest, może nie ma. Nie znam się oglądałem na internecie jak robią różne tricki na podobnych rowerach, dlatego pytam się który lepszy
pablo102425 Napisano 5 Stycznia 2016 Napisano 5 Stycznia 2016 Na początku polecam taki: jak zobaczysz w telewizji że arab zabija swoją matkę to też to zrobisz? Widziałeś że robią takie tricki i chcesz zrobić takie same, wiec dla lansu kupujesz rower którego nie będziesz umiał wykorzystać i szybko trafi na śmietnik. Zastanawiałeś się nad używką? Lepiej na tym wyjdziesz finansowo, nim opanujesz podstawy.