Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

czy można to traktować jako alternatywna zestawu bezdętkowego.

 

Dętka nigdy nie będzie alternatywą dla bezdętki.

Jazda na zestawie no tubes polega na jeździe z niskim ciśnieniem, co w przypadku dętki nie będzie osiągalne ze względu na sneaky.

Napisano

Dodatkowo przy instalacji evo tube piszą u ostrożnej instalacji zwłaszcza jeśli używamy łyżek do opon. Użytkownicy schwalbe + crest miejcie się na baczności! W zeszłym roku największy problem miałem założenie opon rocket ron na obręczach crest, nawet przy wstępnym używaniu dętki kilkukrotnie udał mi się ją uszkodzić.

  • Mod Team
Napisano

Dętka nigdy nie będzie alternatywą dla bezdętki.

Jazda na zestawie no tubes polega na jeździe z niskim ciśnieniem, co w przypadku dętki nie będzie osiągalne ze względu na sneaky.

 

Jak nie, jak tak?

A Schwalbe Procore?

 

schwalbe-pro-core-dual-innertube-tubeles

 

procore-valve-schwalbe1.jpg

Napisano

Zamówiłem sobie na adres w Niemczech (jeżdżę służbowo).

 

Kupuję jedną sztukę i liczę że nigdy jej nie założę - będzie jeździła przyczepiona do ramy. Dlatego ten kolor niebieski to też duży + :-)

Napisano

Dętka nigdy nie będzie alternatywą dla bezdętki.

Jazda na zestawie no tubes polega na jeździe z niskim ciśnieniem, co w przypadku dętki nie będzie osiągalne ze względu na sneaky.

Zależy jak niskie ciśnienie masz na myśli i jaką konkretnie oponę.

Może wsadzę kij w mrowisko, ale mam nieodparte wrażenie, że poza środowiskami "około-ędurowymi" gdzie liczy się każda ilość przyczepności i niezawodności więcej, to największy szum wokół tublesów robią osoby, które używają zamiast opon mocno nadmuchanych lekko karbowanych kondonów. I nagle olśnienie, że nawet na tych kondonach można zejść z ciśnieniem i nawet żwawo się toczą, a do tego uwaga! pojawia się trakcja w terenie :) A nieraz wystarczy użyć normalnych, terenowych opon około 600-700g/szt. z mięsistymi ściankami i nawet snejki niestraszne bez podnoszenia ciśnienia powyżej 1.5-2 bar.

Napisano

Szkoda, że producent nie zaleca tych dętek do kół z V-kami, a tylko do tarczówek. Szkoda, bo mógłbym ze swoim zejść do około 9 kg.

Swoją drogą jeśli niezalecane jest stosowanie ich w obręczach na v-ki ze względu na nacisk klocków, to obawiam się, że ich wytrzymałość nie będzie najlepsza.

Poczekam na pierwsze testy i opinie.

Napisano

 

 

Swoją drogą jeśli niezalecane jest stosowanie ich w obręczach na v-ki ze względu na nacisk klocków, to obawiam się, że ich wytrzymałość nie będzie najlepsza.
 

Tak, na pewno ze względu na nacisk klocków :D

 

Chodzi o temperaturę.

Napisano

Cytując za http://wrower.pl/wiadomosci/schwalbe-evo-tube-czyli-detka-po-kuracji-odchudzajacej,6377.html

"Jedynym ograniczeniem w stosowaniu nowej dętki jest rodzaj hamulców. Nie mogą być one stosowane w kołach z klasycznymi szczękowymi hamulcami gdzie klocek naciska na obręcz. Dętki EVO są dedykowane do rowerów z hamulcami tarczowymi."

 

Z tego wnioskuję, że jednak o nacisk na obręcz chodzi. Poza tym ktoś wyżej pisał o zalecanej ostrożności przy używaniu łyżek do opon. Niestety nie wróży to niczego dobrego.

Tak czy siak, bez pierwszych testów jest to jak wróżenie z fusów.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...