Skocz do zawartości

[2300] pierwsza szosa

Kuba01

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
Witam. 

Myślę, że już czas przejść na szosę skoro zacząłem jeździć tylko i wyłącznie po asfalcie. Chciałbym jeździć dalej i szybciej, a z tego co słyszałem szosa się do tego nadaje.  ;) 

Jestem zainteresowany: 

Najbardziej przekonuje mnie Silverback. Jest na pełnym osprzęcie Sory, a z tego co zdążyłem się zorientować to może wpływać na płynność jazdy(?). Także wizualnie bardziej mi się podoba od Tribana.  :P  No, ale ja jestem zielony w temacie. Nigdy nie jeździłem na szosie i nie wiem czy mi się spodoba jazda z "barankiem".  Dlatego proszę o sugestię. 

Co sądzicie?

I czy jest sens kupować teraz czy lepiej poczekać na wiosnę? Nie przeszkadza mi jazda w zimnie. Chodzi mi o dostępność modeli/wyprzedaże etc.

Napisano

Z tych to mi najbardziej Silverback robi dobre wrazenie. Ale w tym przedziale najlepiej uzywke kupic, nie starsza niz 2-3 lata a najlepiej z 2015. Pojawiaja sie takie oferty co jakis czas bo sam kiedys duzo obserwowalem aukcje. Jak ci sie spodoba szosa to szybko bedziesz sam wymienial i dasz komus powod do kupna dobrej taniej szoski ;)

Napisano

Nie mam doświadczenia w kupowaniu używanego sprzętu (nie tylko rowerowego). Do tego potrzeba większej wiedzy (?). Same zdjęcia nie pokażą mi stanu technicznego. Ale fakt, ciekawa (tak myślę) oferta przeszła mi koło nosa. Widziałem tego w/w Tribana za 1400 zł - autor chwalił się, że przejechał tylko ~600km. 

W dniu 30.12.2015 o 13:58, newjunior napisał:

rowerów przecenionych coraz mniej na wiosnę może nie być w czym wybierać ;) podaj swój wzrost i długość nogi

Wzrost to 186cm, a dł nogi? Wszędzie widziałem ramy dobierane do wzrostu. Przy kalkulatorach doboru wychodzi, że musiał bym mieć 57 cm ramę.  Jak ktoś mi pomoże zmierzyć dł. nogi do napiszę. 

W dniu 30.12.2015 o 17:47, Sobek82 napisał:

Mam już rower Crossowy. Nie potrzeba mi przełajówki.  :icon_confused:

Napisano