Skocz do zawartości

[Koła] Mavic One Disc - zamiennik ?

shancez

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

Jestem tu nowy więc mam nadzieje że dobrze z tematem się wstrzeliłem w dział. Dodam na początku że jestem laikiem i dopiero wchodzę w tematykę rowerową. Ogólnie lubię poszaleć na rowerze jeśli chodzi o to do czego roweru używam.

Obecnie śmigam na rowerze Grand Canyon AL 6.9 2014. Niestety ostatnio rozwaliłem tylne koło Mavic CrossOne Disc wraz z piastą Mavic. Niestety w chwili obecnej widziałem tylko do kupienia komplet kół, a potrzebuję tylko jednego. Stąd pytanie jakim modelem obręczy mógłbym zastąpić obecną ?

Zależało by mi na tej samej firmie. Drugie pytanie domyślam się że jeśli piast jest dobra to można ją bez problemu przenieść do nowego koła ? Jeśli nie to co byście polecili ?

W sklepie gość polecił mi obręcz DT Swiss 533d ale niestety nie wiele mi to mówi. Czy jest to coś lepszego od obecnego mavic-ka czy gorszego ?

Z góry dziękuje za pomoc :) 

Napisano

W swoich mavicach masz obręcze na 24 szprychy a DT 533d występują 28/32 tak więc tu nie zatrybi. Pozostaje szukanie oryginalnej obręczy do tych kółek ( tanio raczej nie będzie ) , pytaj u dystrybutora http://www.harfa-harryson.com.pl/ .

Nie wiem czy nie lepiej byłoby poskładanie nowego kółka na bardziej uniwersalnych komponentach .

Napisano

No to że tanio nie będzie to niestety już się przekonałem ;) 

Jeśli chodzi o coś bardziej uniwersalnego to co byś polecił ew. z gotowego kompletu ? Rozumiem że 24 szprychy to nie jest  popularne rozwiązanie ? :)  

Przeglądałem wszystkie obręcze Mavic w sklepie tak by piastę przerzucić ale wszystko jest pod 28/32.

Zapytam jeszcze inaczej. Obręcz jest zniszczona w poniższy sposób (zdjęcia ). Wydaje mi się że nie powinno się na nią zakładać już nic. Ale to tylko moje zdanie a się uczę dopiero ;) 

01bb4b55d2d95755gen.jpg

8ef33be9e3a01e1emed.jpg

fc3918a73fb9d883med.jpg

Napisano