nickt Napisano 22 Sierpnia 2006 Napisano 22 Sierpnia 2006 Witam. Niedawno kupiłem rower Wheeler Buddy 03 i chciałbym wymienić w nim trochę części....no może nawet sporo. Pierwszy do wymiany poszedł amortyzator, zamiast RST Capa T6 chcę wstawić Suntour XCR-RL. Druga sprawa to wymiana hamulców i tu pojawia się kilka pytań. Chciałbym zmienić standardowe Hayes MX3 mechaniczne na hydrauliczne deore m535 z tym, że razem z dual controlem więc wymienić będę musiał również kasetę i łańcuch na 9 rzędowy bo standardowo mam kasetę Srama 8 rzędową. Pytanie brzmi czy nie będzie z tym problemu? Czy nie będę msuiał wymieniać piast?? Coi prawda zestaw hamulców deore ma tarcze center lock ale je bym sprzedał i kupił tradycyjne na 6 śrub i tu pojawia się drugie pytanie, czy mogę zmienić rozmiar tarczy na 180mm, mimo że kupię zestaw hamulcowy z tarczami 160mm, czy adaptery nie są przystosowane do 160 i nie będą dobrze działać na 180?? Nie znam się kompletnie na tarczówkach więc nie wiem jak to jest. Oczywiście do wymiany pójdzie też korba na Deore 530 razem z jakimś suportem na octalink. Myślę że po tych przeróbkach będzie to całkiem fajny rower:P Proszę o jakieś sugestie, ewentualnbe zmiany w konfiguracji, może polecicie mi jakieś tanie sklepy (mieszkam w Bydgoszczy i w sumie tanie jest www.centrumrowerowe.pl, więc pewnie tam będę kupował) Może pomożecie mi wybrać suport? Wszelka pomoc mile widziana, chcę zrobić sobie rowerek doskonały:)
wookie Napisano 22 Sierpnia 2006 Napisano 22 Sierpnia 2006 rowerowy.com - sklep Adapter pod 180 bedzie inny , ewetualnie dajesz podkladki i dluzsze sruby bo LX to mocowanie PM ( poszukaj w googlach badz w dziale hamulce poprostu ). Jesli piasta jest pod kasete 8 biegowa to i pod 9 biegowa rownierz. PS Jezdzisz drit / street czy co ? w tym wypadku dula control troche lipna sprawa , pomyslalem bym nad zakupem poprostu hamulcow Deore 535 przeciez osobne zestawy z samymi klamkami tez sa , ba nawet bez tarcz sprzedaja ( www.allegor.pl )