Skocz do zawartości

[amortyzator] Najlepszy do crossa


Rekomendowane odpowiedzi

Hamulce tarczowe.

@pablo, czego nie rozumiesz? Planuje wymienić amortyzator w swoim crossie i pytam w jaki model zainwestować. Chce najlepszy jaki jest dostępny w sprzedaży. Nie potrafisz nic zaproponować to nie musisz się udzielać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaproponowałem Super Monster, najlepiej 300 skoku.

 

Piszesz że szukasz amora do crossa, ok ale to tak samo jak ja Ci teraz napiszę że szukam łańcucha do roweru co mi zaproponujesz.

 

Napisz coś więcej, jaki masz budżet, jaki skok, tak jak napisał kolega wyżej jakie ma być mocowanie do hamulca.

 

Idziesz na łatwizne jak 6 letnie dziecko "mama kup mi lizaka" stary wysil się, poszukaj kilku amorów, wrzuć linki, napisz co Ci w nich pasuje a co nie. A nie tylko zadaj głupie, nieprecyzyjne, ogólne pytanie "jaki amor polecacie", przez takie pytania na forach robi się syf. Zero wysiłku. Usiąść przed kompem zadać pytanie co inni polecają i po sprawie. Jak będziesz miał dziewczynę też pójdziesz do kolegi i poprosisz go żeby ją przeleciał bo Tobie nie chce się wysilać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@@suzuki, Z najlepszych crossowo - trekkingowych masz NRX S lite RLT; RST Vogue RLT oraz Rock Shox Paragon Gold. Dwa pierwsze mają regulację tłumienia powrotu, Paragon jej nie ma. Wszystkie są w wersjach pod heble tarczowe. NRX i Paragon są w wersjach pod taper i klasyczne 1 1/8cala a co do Vogue'a nie wiem :P

W NRX możesz zmienić skok samodzielnie od 50 do 75mm, RST i Rock Shox będą miały taki skok jaki uzgodnisz ze sprzedawcą albo jaki będzie na magazynie :P samodzielna zmiana raczej nie wchodzi w grę z kilku powodów.

 

Z tych trzech osobiście wybrałem NRX S, w miarę lekki i działa przyzwoicie ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piszesz że szukasz amora do crossa, ok ale to tak samo jak ja Ci teraz napiszę że szukam łańcucha do roweru co mi zaproponujesz. Napisz coś więcej, jaki masz budżet, jaki skok, tak jak napisał kolega wyżej jakie ma być mocowanie do hamulca.

Kolega napisał wszystko co jest potrzebne żeby zrozumieć czego szuka - że ma to być amor z najwyższej półki, że budżet nieograniczony, skok to wiadomo że będzie w przedziale 50-75 a że pod tarcze to zostało to uzupełnione. Ale jak widać niektórzy mają jeszcze problemy ze zrozumieniem prostego pytania i pewnie chcieli by żeby podać jeszcze w jakim kolorze ma być.

@suzuki, wybór faktycznie jak sam widzisz jest bardzo skromny i tak naprawdę nie ma z czego wybierać. Osobiście NRX S odradzam. Miałem ten amortyzator i nowa sztuka miała luzy a sprzedawca stwierdził ze to "normalne" ;) Za to z ręką na sercu mogę Ci polecić RST Vogue. Jest wyraźnie lżejszy od Suntoura, lepiej wykonany i do tego tańszy. O Rock Shox Paragon Gold się nie wypowiem bo go nie znam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega napisał wszystko co jest potrzebne żeby zrozumieć czego szuka - że ma to być amor z najwyższej półki, że budżet nieograniczony, skok to wiadomo że będzie w przedziale 50-75 a że pod tarcze to zostało to uzupełnione. Ale jak widać niektórzy mają jeszcze problemy ze zrozumieniem prostego pytania i pewnie chcieli by żeby podać jeszcze w jakim kolorze ma być.

@suzuki, wybór faktycznie jak sam widzisz jest bardzo skromny i tak naprawdę nie ma z czego wybierać. Osobiście NRX S odradzam. Miałem ten amortyzator i nowa sztuka miała luzy a sprzedawca stwierdził ze to "normalne" ;) Za to z ręką na sercu mogę Ci polecić RST Vogue. Jest wyraźnie lżejszy od Suntoura, lepiej wykonany i do tego tańszy. O Rock Shox Paragon Gold się nie wypowiem bo go nie znam.

 

empe i znów zaczynasz z zachwalaniem swojego RST Vogue. Nie gadaj tu że miałes NRX-a wersji S gdyż wiem dokładnie jaka była twoja historia po wcześniejszych tematach co też swojego RST chwaliłes. Sprzedałem już setki NRX-ów i ci powien to że wersja NRX S ma duzo lepsze slizgi od twojego RST.i nigdy jeszcze nie miałem żadnego klienta z luzami slizgów w NRX-ie wersji S Co z tego że NRX jest trochę cięższy lecz przynajmniej już ma rury goleniowe 30mm a nie 28mm jak są w RST. 

NRX S sie bardzo dobrze spisał w testach na zawodach lecz RST coś słabo. Polecam ci swój amorek wykorzystać w 100%  a nie tylko ulica i lasek gdyż do takiej jazdy czasami nawet sztywniak wystarczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikomu nie bronię chwalenia swojego amorka lecz nie pisz głupot co powyżej "Osobiście NRX S odradzam. Miałem ten amortyzator i nowa sztuka miała luzy a sprzedawca stwierdził ze to "normalne" że miałeś NRX-a S gdy wiem dokładnie że go nie miałeś i na nim nie jeździłeś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie pisz głupot co powyżej "Osobiście NRX S odradzam. Miałem ten amortyzator i nowa sztuka miała luzy a sprzedawca stwierdził ze to "normalne" że miałeś NRX-a S gdy wiem dokładnie że go nie miałeś i na nim nie jeździłeś

Zobacz, nawet nie pamiętasz, że osobiście mi go sprzedałeś ;)

Gratuluję pamięci i życzę pokory w nowym roku.

 

ca4274d4045d39e0fa8c91fabf4e5f49_1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jeśli kupiłeś u mnie to czemu to od razu na początku nie napisałeś. Każdy ma prawo zapomnieć, gdyż tysiące róznych amorków Suntoura sprzedałem. Ponadto jeśli go kupiłeś odemnie to ja byłem twoim sprzedawcą i piszesz w tekście co ponownie przedstawiam "Osobiście NRX S odradzam. Miałem ten amortyzator i nowa sztuka miała luzy a sprzedawca stwierdził ze to "normalne" To już coś jest nie tak bo żadnej rozmowy ze mną nie było dotyczącą luzów na ślizgach. Ponadto na luzy zawsze każdemu udzielam gwarancji i nigdy jeszcze nikomu nie odmówiłem reklamacji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To chłopie ty źle rozumiesz co to są luzy na ślizgach. Jeśli ci się amortyzator nie wyciągał do końca przy odpowiednim twoim dopasowanym ciśnieniu to nie znaczy że masz luzy na ślizgach.  Luz na ślizgach to był by wtedy odczuwalny gdy po zamontowaniu naciśniesz hamulec przedni i lekko rower pchasz przód/tył/przód/tył i wtedy czujesz czy są luzy czy nie. Co do tego skoku to można było pomyśleć o miększych spręśynach negatywnych tak żeby dopasować do danego ciśnienia i miał byś po kłopocie. Tak samo jest w amorkach Epixonach/Raidonach/Axonach/Auronach/Duroluxach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Litości?? Nie potrzebuje!!! Poprostu nazywaj to konkretnie a nie ze masz luzy. Wszystkim się od razu luzy kojarzą że slizgami.

Nie mam zamiaru się już z tobą sprzeczac bo tu tylko na tym temacie się burdel robi a autor pytał się tylko o dobry amorek a nie ma zamiaru słuchać tego co ty tam za problemy miałeś a inni nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, więc po co się tyle produkujesz. Stwierdziłem ze w swoim egzemplarzu miałem luz i niestety go miałem. Po porządnym napompowaniu amortyzatora latał góra-dół prawie 1 cm. Jeśli to jest dla Ciebie takie normalne to niech będzie. Ja w nowym amortyzatorze żadnych sprężyn nie mam zamiaru wymieniać z tego powodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Człowieku, litości. gdzie ja napisałem ze ja miałem luz na ślizgach???

 

W terminologii rowerowej jeśli mówimy o amorku oraz luzach to są one tylko w jednym miejscu, na ślizgach, wiec następnym razem nazywaj rzeczy po imieniu.

 

Po drugie nawet RS nie wyciągają się do końca, ale to można sobie wrzucić w SAG.

 

Czepiasz się po prostu i chwalisz co swoje, taka prawda. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...