glowki Napisano 26 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2015 Amortyzator jest nowy, na kierownicy znajduje się blokada, dlaczego przy przełączaniu blokady, amor nie blokuje się. Tak miałem w modelu 30. Czy coś jest nie tak, o co chodzi ? nie wiem czy reklamować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Olaff Napisano 26 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2015 jaki to konkretnie model blokady? moja w rebie rl poddała się po kilku użyciach :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 26 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2015 A jak manetka jest "niewciśnięta" to widelec również pracuje? Jeśli ugina się bez względu na to czy manetka jest aktywna czy nie, a pokrętło blokady się obraca to być może tłumik blokady ma uszkodzone uszczelki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MichalMMM Napisano 26 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2015 Albo linka jest niedociągnięta wystarczająco. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siejak1 Napisano 26 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2015 Możliwe też jest że masz mało oleju w tłumiku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek_wro Napisano 26 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2015 Obstawiam linkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MichalMMM Napisano 26 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2015 Jak masz tego nieszczęsnego (nie napiszę gównianego bo lepsze to niż nic) pushlocka to rozbierz go i posmaruj trochę w środku smarem tam gdzie linka styka się z plastikowym elementem, trochę poprawi to pracę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
glowki Napisano 26 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2015 Linkę naciągnęłem bo była luźna, w tej chwili jak wciskam blokadę to pokrętło w amorku przekręca się i blokuje, jednak amorek tak samo się ugina, tak samo pracuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siejak1 Napisano 26 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2015 Ja stawiam że mało oleju tam jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MichalMMM Napisano 26 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2015 Jaki masz rower? Na pewno masz wersję RL czy może masz pokrętło na blokadzie i wersję RLT? Najlepiej reklamuj jak rower nowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
glowki Napisano 26 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2015 Canyon CF 7.9 2016 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Olaff Napisano 26 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2015 jak się sprawują się te hamulce i sram gx? jestem ciekaw bo sam zrezygnowałem z tego modelu na rzecz 8.9, dawno Ci przysłali, jaki kolor? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
glowki Napisano 26 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2015 Dopiero dostałem ogólnie pierwszą jazdę miałem, z napędu jestem bardzo zadowolony, chodzi szybko idealnie. hamulce super. jedyne co to siodło zmieniłem bo dla mnie kiepskie - wąskie. zmieniłem na ritchey. też chciałem 8.9 , ale 2,600 to dużo, a różnica w kołach, i amorek. koła lekkie super. Amorek ogólnie tlumi świetnie. tylko problem z blokada, ale tu założyłem osobny temat bo nie blokuje się. nie wiem w czym problem. Ogólnie koszt napędu nowego xt jest tańszy od Gx Srama o około 1000 zł. waga całego zestawu tą sama. wizualnie Gx wyglada bardzo solidnie. Miałem wcześniej Scotta 960. Dla mnie skok naprzód, bardzo lekki rower, koła the best, pewnie są lepsze, ale dla mnie na razie super. zero drgań, zero bóli pleców. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Olaff Napisano 26 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2015 (edytowane) dzięki za odpowiedź, właśnie bardzo długo wałkowałem temat gx, mam podobne spostrzeżenie, wydają się bardziej siermiężne, ja całe życie na shimano jezdzę, dlatego chciałem spróbować tego srama, a pojawił się problem z dostępnością, chciałem 7.9 stealth tylko że musiałby na niego czekać dłużej do maja, dlatego koniec końców zdecydowałem się na 8.9, kaseta zapewne łatwo czyści się z błota, cała grupa gx wypada w testach b.pozytywnie, precyzyjnie, szkoda że nie można w canyonie personalizować tak osprzętu pod siebie, np: jak w Radonie, zobaczymy jak się xt sprawdzi, na pewno na plus to ceny i dostępność części shimano, byle gdzie kupisz, na razie też pracują bez zarzutu, z czasem może wymienię na srama, moje kółka też chodzą cichutko ale są ultralekkie i mocne, czuć to od razu w lesie na wertepach, fox działa bajecznie, tą felerną manetkę najlepiej zareklamować powinieneś otrzymać nową, Edytowane 26 Grudnia 2015 przez Olaff Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek_wro Napisano 26 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2015 Linkę naciągnęłem bo była luźna, w tej chwili jak wciskam blokadę to pokrętło w amorku przekręca się i blokuje, jednak amorek tak samo się ugina, tak samo pracuje. Naciąganie linki nie pomoże, bo żeby blokada zadziałała to linka musi być odpowiednio poluzowana, a nie naciągnięta. Zbyt mocne naciągnięcie linki powoduje, że blokada się nie włącza, a zbyt słabe, że amor jest cały czas zablokowany pomimo klikania manetką. Jeżeli to kwestia naciągnięcia linki, to odkręć śrubkę mocującą linkę, i poluzuj ją zupełnie. W tym położeniu blokada powinna się włączyć. Jeżeli tak będzie to znaczy, że wszystko jest ok, musisz tylko znaleźć idealny naciąg linki, co czasami wymaga dłuższej zabawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MichalMMM Napisano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2015 Nie będę zakładał nowego tematu ale dzisiaj po pierwszej jeździe z SIDem zauważyłem dziwne przebarwienia na goleniach. Zdjęcie w załączniku. Druga goleń też ma takie coś. Nie jest to na całej średnicy tylko z przodu, na oko tak 1/3 całej średnicy. SID jest nowy i jeszcze dobrze nie pojeździł (dzisiaj tylko 33km) i jeszcze olej z niego wypływa. Sprawdziłem wykałaczką czy nie ma syfu w uszczelkach i wyleciał tylko gęsty smar. Taki ma być? Mógł on spowodować jakieś przebarwienia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Olaff Napisano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2015 to zapewne fluid z uszczelek kurzowych, jeżeli fabrycznie nowy to nie ma się czym martwić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MichalMMM Napisano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2015 U Ciebie i u autora tematu też tak jest? Możesz to sprawdzić, jeśli to nie problem? Tutaj jeszcze zdjęcia pręgów oleju po jeździe oraz uszczelki prawej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siejak1 Napisano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2015 Wszystko ok nawet dobrze że olej wypływa bo wiadomo że jest w środku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MichalMMM Napisano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2015 A te przebarwienia? Nikt nic? Nie wiem czy to normalne gdyż w poprzednim amortyzatorze (Reba) takiego czegoś nie było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
glowki Napisano 28 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2015 Amor niestety oddany do serwisu, jutro będzie wiadomo co go boli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
d8wid Napisano 31 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2015 A ja mam pytanie odnośnie nowych amorów Mam Sida RL 2015 Znajomy Rebę RL 2015 W nowych amortyzatorach RS normalnie włączona jest blokada - zeby zwolnić blokadę trzeba pociągnąć linkę. Przez chwilę myślałem że ja mam coś na odwrót ale miałem w rękach 3 amortyzatory prosto ze sklepu w przeciagu miesiąca i tak to wygląda. Co to za polityka? Gneralanie jak się zepsuje manetka i nie ciągnie linki to jedziesz cały czas na zablokowanym. Wy też tak macie? Na rysunku jeszcze potwierdzenie że to nie wyjątek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 31 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2015 No tak jest... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek_wro Napisano 31 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2015 Tak jest i jak dla mnie to słabe rozwiązanie. Nie musi się zepsuć manetka, wystarczy że się linka lekko poluzuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
glowki Napisano 31 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2015 Też tak mam. Spróbować mojego amorki, odebrany z serwisu. Diagnoza: 1- brak oleju ( było mniej jak połowa). 2- najważniejsze to potwierdza sprężyna w amorku. Teraz działa świetnie. Tylko wkurza mnie, żeby włączyć amortyzacje trzeba przekręcić manetke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.