Szukam roweru. Żaden tam ze mnie spec, ale po przeczytaniu internetu, i kilku osobistych doświadczeniach sprecyzowałem swoje potrzeby.
I tak :
- zwykła stalowa rama, może być z powszechnie pogardzanego hi-ten.
- równie zwykły stalowy widelec
- rozmiar ramy 19-20 cali ( wprawdzie w teorii do mojego wzrostu pasuje 21, ale przekrok jest za wysoki), geometria trekingowa, klasyczny trójkątny kształt
- koła 26 cali - to ważne, na 28 mam problem sięgnąć nogą do ziemi siedząc na siodełku.
- przerzutki - też ważne Sram S7 - bo mają największy zakres przy jeszcze możliwej do ogarniecia cenie
- hamulce - przód v-brake, tył torpedo
- mocny bagażnik
- kierownica jaskółka
- żadnych amortyzatorów, hydrauliki, aluminiowych, tytanowych, karbonowych ram, dynam w piaście czy czegoś w tym guście.
Cel :
- dojazdy do pracy przez cały rok 2x9km
- wyjazdy w weekend do 100-200km
- wożenie zakupów
Czyli po prostu osioł roboczy który ma wymagać minimum serwisu, nie mieć atrakcyjnego wyglądu i minimum części które mogłyby się zepsuć.
Czemu pytam na forum, o tak zdawało by się banalną rzecz?
Bo nie idzie takiego roweru znaleźć. Wszędzie aluminiowe ramy, uparcie wtykane koła 28 ( które po prostu są dla mnie za duże), amortyzatory, szmery bajery, i koniec końców większość rowerów kosztuje 2,5-3KPLN co jest dużo powyżej moich możliwości. Max co mogę przeznaczyć to 1500, dlatego wolę mniej dodatków ale przerzutkę w piaście.
Pomożecie znaleźć coś takiego? Może jest jakaś firma która takie prostactwo produkuje?
Pytanie
Gość Robert
Witam.
Szukam roweru. Żaden tam ze mnie spec, ale po przeczytaniu internetu, i kilku osobistych doświadczeniach sprecyzowałem swoje potrzeby.
I tak :
- zwykła stalowa rama, może być z powszechnie pogardzanego hi-ten.
- równie zwykły stalowy widelec
- rozmiar ramy 19-20 cali ( wprawdzie w teorii do mojego wzrostu pasuje 21, ale przekrok jest za wysoki), geometria trekingowa, klasyczny trójkątny kształt
- koła 26 cali - to ważne, na 28 mam problem sięgnąć nogą do ziemi siedząc na siodełku.
- przerzutki - też ważne Sram S7 - bo mają największy zakres przy jeszcze możliwej do ogarniecia cenie
- hamulce - przód v-brake, tył torpedo
- mocny bagażnik
- kierownica jaskółka
- żadnych amortyzatorów, hydrauliki, aluminiowych, tytanowych, karbonowych ram, dynam w piaście czy czegoś w tym guście.
Cel :
- dojazdy do pracy przez cały rok 2x9km
- wyjazdy w weekend do 100-200km
- wożenie zakupów
Czyli po prostu osioł roboczy który ma wymagać minimum serwisu, nie mieć atrakcyjnego wyglądu i minimum części które mogłyby się zepsuć.
Czemu pytam na forum, o tak zdawało by się banalną rzecz?
Bo nie idzie takiego roweru znaleźć. Wszędzie aluminiowe ramy, uparcie wtykane koła 28 ( które po prostu są dla mnie za duże), amortyzatory, szmery bajery, i koniec końców większość rowerów kosztuje 2,5-3KPLN co jest dużo powyżej moich możliwości. Max co mogę przeznaczyć to 1500, dlatego wolę mniej dodatków ale przerzutkę w piaście.
Pomożecie znaleźć coś takiego? Może jest jakaś firma która takie prostactwo produkuje?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
4 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.