topol Napisano 22 Grudnia 2015 Napisano 22 Grudnia 2015 Zastanawiam sie nad nimi. Wagowo wg dzisiejszych trendów zada nie urywa (1830g) lecz to toczydła do 110kg. Chce poznać opinie na temat piast i w mniejszości pewnie- obręczy. Mają sie kulać w giant 2015 osie 15 i 12. Macie coś do powiedzenia?
phoe Napisano 22 Grudnia 2015 Napisano 22 Grudnia 2015 Ja mam koła na M442 + DT 350. http://www.forumrowerowe.org/gallery/album/3412-kola-dt350-275/ I jest sporo lżej. Patrząc na to że można mieć kpl kół za około 1250zł, to waga 1651g jak na koła na obręczach dedykowanych do AM to bardzo dobry stosunek jakość/waga/cena. Póki co zrobione z 600-700km i nie mam zastrzeżeń, tylko że ja sporo lżejszy jestem.
gtb Napisano 22 Grudnia 2015 Napisano 22 Grudnia 2015 Ja również śmigam na 350 z felgą M442 do do tego cieniowane Pillary PSR TB2016 i u mnie waga wyszła 1640g ( przód 15 , tył 12 ) - kółka od Dawida . Jak na razie ( niecałe 500km ) wszystko działa jak należy , ale ciężko u mnie nie mają (63-65kg).
topol Napisano 22 Grudnia 2015 Autor Napisano 22 Grudnia 2015 Co to za system z bębenkiem shimano ? Lub z dopłatą za sram xd.Nie można oryginale,DT? http://www.bikestacja.pl/pl/kola-dt-m442-350-650b-1820g-41374.html
gtb Napisano 22 Grudnia 2015 Napisano 22 Grudnia 2015 Co to za system z bębenkiem shimano ? Lub z dopłatą za sram xd.Nie można oryginale,DT? Bębenki są DT z ratchetem tylko jedne pod kasety shimano ( wszystkie) a drugie do srama XD https://www.sram.com/sram/mountain/products/sram-xd-driver-body Różnica wagi między kołami z twojego linku a moimi i phoe wynika z ilości szprych (32 do 28) , ich rodzaju ( brak cieniowania ) i kołnierzy piast ( szprychy proste i wygięte ).
modrzew Napisano 22 Grudnia 2015 Napisano 22 Grudnia 2015 Co to za system z bębenkiem shimano ? Lub z dopłatą za sram xd.Nie można oryginale,DT? To żeś wymyślił Typ bębenka, nie producent. Tak BTW to dział o widelcach a nie kołach.
phoe Napisano 23 Grudnia 2015 Napisano 23 Grudnia 2015 @gfb Mamy te same koła od nawet tej samej osoby. Moim skromnym zdaniem taki zestaw kół jest naprawdę bardzo opłacalny cenowo w zakupie, dodatkowo te koła cenowo wypadają lepiej od kół gotowych/systemowych nawet za 2000zł i więcej. I generalnie dopłacasz do lepszych szprych z 100zł i masz koła prawie 200g lżejsze.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.