maczet190399 Napisano 21 Grudnia 2015 Napisano 21 Grudnia 2015 Planuje wymienić moje drutowane Rapid Rob. Planowałem zakupić RORO lub NN na przód oraz RARA na tył. Czy rzeczywiście jest różnica w jak się jeździ na wersji EVO niż zwykłym performance bo nie wiem czy warto dopłacać te 60-70 PLN ?? Ważę 95 KG i jeżdżę 70% po lesie i 30 po asfalcie (dojazd do lasu lub powrót) Drugie pytanie czy zmiana moich obecnych opon Rapin Rob na wyżej wymienione będzie pomoże na obecnie grząskie i błotniste leśne ścieżki ?? Obecnie tył trochę mi ucieka a przód jest niestabilny.
vpablov Napisano 21 Grudnia 2015 Napisano 21 Grudnia 2015 Jeśli nie walczysz o każdą sekundę to nie warto. W wersji evo masz lepszą mieszankę , która ma lepszą przyczepność. Nobby na przodzie na pewno poprawi trakcję, Racing Ralph na tyle będzie podobnie. Rapid rob ma klocki ze starego RR.
vpablov Napisano 21 Grudnia 2015 Napisano 21 Grudnia 2015 I zapewnia szybsze zużycie opony to też , lecz wielkiej różnicy nie ma.
maczet190399 Napisano 21 Grudnia 2015 Autor Napisano 21 Grudnia 2015 Z tym ścieraniem to mam mieszane odczucia. Obecnie po roku jazdy Rapid Rob na przodzie praktycznie nie zniszczony, a tył w połowie. Może właściwe szkoda wywalać kasy na EVO skoro nie robię tysięcy kilometrów rocznie :-)
rambolbambol Napisano 22 Grudnia 2015 Napisano 22 Grudnia 2015 EVO zużywa się w znacznie szybszym tempie niż performance. Miałem RaRa w wersji EVO na tyle i po 1000km zmieniłem na Performance. Po tym przebiegu EVO wyglądała bardzo źle, Performance po 1000 wygląda cały czas nieźle.
jahoo84 Napisano 22 Grudnia 2015 Napisano 22 Grudnia 2015 A jaką miałeś mieszankę w tej Evo? Bo to bardzo ważne
rambolbambol Napisano 22 Grudnia 2015 Napisano 22 Grudnia 2015 Racing Ralph EVO ma tylko wersję Pacestar. Trailstar, taki jak na przykład w Hans Dampf można spotkać, ma wytrzymałość na ścieranie porównywalną do zleżałej plasteliny.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.