patrix007 Napisano 20 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2015 Cześć, mam zamiar kupić pierwsze buty SPD, do pedałków XT PD-M785. Czy buty SPD SH-XC31 są w miarę ok? Budżet max 300zł, Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MichalMMM Napisano 20 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2015 Lepiej weź coś z klamrą, np. M089. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patrix007 Napisano 20 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2015 Nie znam się, więc zapytam, dlaczego? Klamra wygląda tandetnie, to raczej kolejny element do zepsucia się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MichalMMM Napisano 20 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2015 Klamra jest trwalsza, but lepiej trzyma stopę. Rzepy nie są tak trwałe i szybciej się zużyją. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przemek1 Napisano 20 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2015 Zgadzam się z Michałem. Klamra jest wytrzymała, but lepiej trzyma się stopy. Ja mam Shimano SH M088 i dwa sezony w nich przejeździłem i nie ma jak dotąd żadnych zastrzeżeń. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patrix007 Napisano 20 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2015 Ok, dzięki za informację, możecie mieć rację sprawdzę sobie te obie pary w jakimś sklepie osobiście i potem dam znać na co padło Przeglądając forum znalazłem jeszcze to: http://www.forumrowerowe.org/topic/192991-klamry-klamry-do-butow-shimano-sh-m089-oraz-manetke-xt-m780-10rz/ Komuś rozwaliła się ta wytrzymała klamra... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MichalMMM Napisano 20 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2015 Jeden przypadek na kilkadziesiąt/kilkaset/kilka tysięcy - jak ze wszystkim. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...