Snail7288 Napisano 19 Grudnia 2015 Napisano 19 Grudnia 2015 Cześć, jestem zainteresowany kupieniem nowego roweru na wiosnę. Będzie to mój pierwszy bardziej profesjonalny rower. Do tej pory nie zagłebiałem się raczej w te tematy ale jeszcze niedawno dobiłem swoje pierwsze 1000km na bike'u i chciałbym to kontynuować. Jeżdzę, głównie po drogach asfaltowych ale często zdarza mi się pośmigać trochę po leśnych szlakach, co prawda dobrze utwardzonych ale nie rzadko również po dość kamienistych drogach. Jestem zainteresowany kupnem roweru Lazaro Integral V2 2015 - cross ale mocno rozmyślam również o Lazaro Evolution V2 który z kolei jest rowerem typu MTB. Mój budżet sięga mniej więcej do 1200zł. Oczywiście naczytałem się też sporo dobrych opinii o Lazaro Evolution V3 2015 ale nie jestem pewien czy jest sens dokładać te 2-3 stówki do lepszej wersji, bądź co bądź jestem amatorem i nie jestem pewien czy zrobi na mnie to jakąś dużą różnicę. Mógłby ktoś podpowiedzieć mi czy w wersji v2 a v3 z 2015 są jakieś drastyczne zmiany i np v2 jest o wiele gorsza od nowszej wersji ? Dodatkowo co myślicie o tym góralu Evolution ? Bardziej mimo wszystko jestem przekonany do crossa o kołach 28 i myślę, że to chyba byłby lepszy wybór. Mam zamiar wybrać ramę 21 , mam 189cm wzrostu i jestem bardzo lekki 62-63kg Co myślicie ? Dzięki za wszystkie opinie. Oto linki : Lazaro Integral v2 2015 -http://allegro.pl/mocny-cros-2015-lazaro-integral-v2-men-21-bialy-i5865542711.html Lazaro Integral V3 2015-http://allegro.pl/king-of-the-road-lazaro-integral-v3-21-grafit-i5852558318.html Lazaro Evolution V2 - (http://allegro.pl/lazaro-evolution-v2-na-tarczowych-acera-21-grafit-i5868408430.html)
Pablo59 Napisano 20 Grudnia 2015 Napisano 20 Grudnia 2015 1. bierz crossa, 2. warto dołożyc do integrala V3, 3. większych integrali niż 21" nie ma. Pytanie jak się twój wzrost "rozkłada" na przekrok i górę. Od przekroku będzie zależało czy starczy ci sztycy siodełka czy zostaniesz zmuszony do kupna dłuższej