Skocz do zawartości

[rower] Lazaro Integral V oraz Evolution V - opinie, porady

Snail7288

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć, jestem zainteresowany kupieniem nowego roweru na wiosnę.  Będzie to mój pierwszy bardziej profesjonalny rower. Do tej pory nie  zagłebiałem się raczej w te tematy ale jeszcze niedawno  dobiłem swoje pierwsze 1000km na bike'u i  chciałbym to kontynuować. 

Jeżdzę, głównie po drogach asfaltowych ale często zdarza mi się  pośmigać trochę po leśnych szlakach, co prawda dobrze utwardzonych ale nie rzadko również po dość kamienistych drogach. 

Jestem zainteresowany kupnem roweru Lazaro Integral V2 2015 - cross ale mocno rozmyślam również o Lazaro Evolution V2 który z kolei jest rowerem typu MTB.  Mój budżet  sięga mniej więcej do 1200zł. Oczywiście naczytałem się też  sporo dobrych opinii o Lazaro Evolution V3 2015 ale nie jestem pewien czy jest sens dokładać te 2-3 stówki do lepszej wersji, bądź co bądź jestem amatorem  i nie jestem pewien czy zrobi na mnie to jakąś dużą różnicę. 

Mógłby ktoś podpowiedzieć mi czy w wersji v2 a v3 z 2015 są jakieś drastyczne zmiany i np v2 jest o wiele gorsza od nowszej wersji ? 

Dodatkowo co myślicie o tym góralu Evolution ? 

Bardziej mimo wszystko jestem przekonany do crossa o kołach 28 i myślę, że to chyba byłby lepszy wybór.

Mam zamiar wybrać ramę 21 , mam 189cm wzrostu i jestem bardzo lekki 62-63kg ;) Co myślicie ? Dzięki za wszystkie opinie. :thumbsup:

Oto linki : 

Lazaro  Integral v2 2015 -http://allegro.pl/mocny-cros-2015-lazaro-integral-v2-men-21-bialy-i5865542711.html

Lazaro  Integral V3 2015-http://allegro.pl/king-of-the-road-lazaro-integral-v3-21-grafit-i5852558318.html

Lazaro Evolution V2 -  (http://allegro.pl/lazaro-evolution-v2-na-tarczowych-acera-21-grafit-i5868408430.html)

Napisano

1. bierz crossa,

2. warto dołożyc do integrala V3,