tobo Napisano 20 Grudnia 2015 Napisano 20 Grudnia 2015 Hm to w takim przypadku spróbowałbym coś zrobić z przodem, rozepchnąć klocki jak z tyłu, sprawdzić czy da się cofnąć tłoczki. Sprawdziłbym też czy obie dźwignie znajdują się w położeniu spoczynkowym w tej samej odległości od kierownicy (ewentualnie skorygować kluczem imbusowym 1.5 mm regulacjię odległości klamki od kierownicy.
Fatyg Napisano 20 Grudnia 2015 Autor Napisano 20 Grudnia 2015 Tak też zrobię. Pierwszy hamulec regulowałem jedynie śrubkami imbusowymi, nie ruszałem tłoczków. Co prawda któryś z klocków trochę ocierał o tarczę, ale było to na tyle nieznaczące, że przymknąłem oko. Jeśli chodzi o odległość spoczynkową (czyli, jak rozumiem, odległość klamki od kierownicy), to chyba jest taka sama. Co do regulacji tejże odległości,o której śrubie mówisz? http://i.ebayimg.com/00/s/MTA3MVgxNjAw/z/0vwAAOxyyFhTclH2/$_3.JPG
tobo Napisano 20 Grudnia 2015 Napisano 20 Grudnia 2015 Praktycznie każdy hamulec taka posiada, albo od przodu albo na boku klamki
Piotrek383 Napisano 20 Grudnia 2015 Napisano 20 Grudnia 2015 Deciphery posiadają tą regulację, zaznaczyłem na zdjęciu, gdzie ona się znajduje.
porcelanowy Napisano 22 Grudnia 2015 Napisano 22 Grudnia 2015 Powitoł Fatyg, czemu ty się z tym w ogóle cyckasz? Rower nowy, jest na gwarancji? Gdyby były problemy z tłoczkami które nie chcą się wystarczająco chować, czasem pomaga rozgięcie sprężynki trzymającej klocki.
MMMAAACCC7 Napisano 22 Grudnia 2015 Napisano 22 Grudnia 2015 po co odgrzewasz kotleta? skoro sprawa już wyjaśniona?..
Rekomendowane odpowiedzi