Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hm to w takim przypadku spróbowałbym coś zrobić z przodem, rozepchnąć klocki jak z tyłu, sprawdzić czy da się cofnąć tłoczki.

Sprawdziłbym też czy obie dźwignie znajdują się w położeniu spoczynkowym w tej samej odległości od kierownicy (ewentualnie skorygować kluczem imbusowym 1.5 mm regulacjię odległości klamki od kierownicy. 

Napisano

Tak też zrobię. Pierwszy hamulec regulowałem jedynie śrubkami imbusowymi, nie ruszałem tłoczków. Co prawda któryś z klocków trochę ocierał o tarczę, ale było to na tyle nieznaczące, że przymknąłem oko. Jeśli chodzi o odległość spoczynkową (czyli, jak rozumiem, odległość klamki od kierownicy), to chyba jest taka sama. Co do regulacji tejże odległości,o której śrubie mówisz? 

 

http://i.ebayimg.com/00/s/MTA3MVgxNjAw/z/0vwAAOxyyFhTclH2/$_3.JPG

Napisano

Powitoł

Fatyg, czemu ty się z tym w ogóle cyckasz? :)

Rower nowy, jest na gwarancji?

 

Gdyby były problemy z tłoczkami które nie chcą się wystarczająco chować,

czasem pomaga rozgięcie sprężynki trzymającej klocki.

 

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...