Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

musze kupić hample i mam do wyboru 

 

Avid DB-3

Avid model Elixir 1

 

oba modele nowe za ok 250 zł 

 

lub używane 

 

Avid elixir 5 również w tej cenie

 

no chyba że ma ktoś coś ciekawego w stanie bdb do 3 stów 

 

 

 

Edytowane przez grande1970
Napisano

Elixiry nie, żadne, db 3 to nowszy hamulec czyli potrzebuje więcej czasu żeby zgnić.

Jeśli możesz dołożyć to kup slx'y z ceramicznymi tłoczkami w zacisku.

  • Mod Team
Napisano

Kamsyo po pierwsze kultura! Nie ten wyżej tylko przedmówca!
Po drugie weź się z tymi swoimi herezjami co? Pewnie kolega kolegi słyszał od znajomego co to w serwisie pracuje - czyż nie stąd Twoja opinia?

Napisano (edytowane)

Użytkowałem kilka kompletów różnych producentów. Zatrzymalem się na formuli oro k24. Bezproblematyczne hamulce.

Edytowane przez bobiik
Napisano (edytowane)

Polecam tez tańszą wersje k18. Różnica miedzy 24 to regulacja dlugosci drogi jaka trzeba wykonac klamką do zacisniecia hamulca. Nie mylic z regulacja odleglosci klamki od kierownicy .Regulacja występuje w 24

Edytowane przez bobiik
Napisano

Formula Oro K24 to najlepsze rozwiązanie z budżetowych hamulców. Odpuść sobie Avidy i Formule RX. Dopieść nieco budżet i zapoluj na 675.

Możesz wyjaśnić to co napisałeś?

K24 to najlepsze rozwiązanie budżetowe, ale ma sobie odpuśćić Formule RX i Avidy i nabyć Shimano? :)

To tak jakby np polecić Forda Fiestę, ale odpuścić sobie Focusa i kupić Citroena. 

 

K24 nigdy nie był budżetowym hamulcem. W 2008 roku zapłaciłem za dwie sztuki - jeśli mnie moja starcza pamięć nie myli - ponad 1000 zł za parę, bez tarcz.

Oro nie jest w ofercie Formuli chyba od paru lat, jeśli już to pozostał k18, też wycofany z oferty dłuższą chwilę temu.

szukałem tej Oro  k24 czy też k18 ale oprócz 2 sztuk k24 na alledrogooo nic nie znalazłem. Pewnie będą 675 ale jeszcze zobaczymy bo może 785 ....

Nawet jeśli znajdziesz okazyjnie nowe to lepiej ich nie kupuj - hamulce pracujące na płynie DOT mają tendencję do niszczenia uszczelek, więc nawet fabrycznie nowy a kilkuletni hamulec może nie działać poprawnie albo nie działać wcale, lub zepsuć się po krótkim czasie.

Piszę to jako bardzo zadowolony użytkownik Formuli Oro k24, puro a potem R1, które jako jedynie nie sprawiły mi nigdy żadnego problemu.

Napisano (edytowane)

Tobo. Pitolisz jak potłuczony. Tym tokiem powinienem za swojego Sida wołać 2000 bo w 2010 katalogowy kosztował prawie 3000.

Piszesz o Dot a polecasz... Formule? Serio?

Pisze o tym, ze jak uzbiera to lepiej kupić SLXy niz jakiekolwiek Avid.

Edytowane przez ukaniex
Napisano

Ty pitolisz, czy jak potluczony to nie wiem.

W jaki sposób k24 jest budżetowym rozwiązaniem? Chyba że nadal nowe można kupić a ich cena jest budżetowa.

Owszem jeśli chodzi o formule to byłem ze wszystkich zadowolony, mialem w sumie 6 sztuk i to jedyne heble na DOT z którymi przez cały okres użytkowania nie miałem problemów. Wszystkie pozostałe były mniej lub bardziej problemowe.

  • Mod Team
Napisano

dobra to ja uściślę - K-18 i K-24 można śmiało polecać pod warunkiem, że mają nowe uszczelki i membrany. Jest też opcja kupić padnięte i przeserwisować - wtedy masz bardzo dobre hamulce na ok 3 lata(a nawet dłużej, jeśli regularnie zmieniasz płyn i czyścisz układ)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...