haulin11 Napisano 12 Grudnia 2015 Napisano 12 Grudnia 2015 (edytowane) Jakie są wasze opinie na temat foxa rlc 100 bo mam możliwość kupa za 1500 nówke. Bo szukam jeszcze dt swiss xrc, xmm ale może kupie foxa. Edytowane 12 Grudnia 2015 przez haulin11 Cytuj
Mod Team durnykot Napisano 13 Grudnia 2015 Mod Team Napisano 13 Grudnia 2015 Jeśli szukasz komfortu to DT nie będą dobrym pomysłem. Ten Fox to ile ma lat? Cytuj
Mod Team durnykot Napisano 13 Grudnia 2015 Mod Team Napisano 13 Grudnia 2015 Sugerowałbym Foxa.... DT to typowo wyścigowe widelce, które nie były projektowane pod komfortową jazdę. Pomijam już fakt,że starsze DT ( czyli XRC i XMM ) nie lubią niskich temperatur i wilgotnych warunków. Cytuj
haulin11 Napisano 13 Grudnia 2015 Autor Napisano 13 Grudnia 2015 Ja właśnie szukam widelca pod szybkie ściganie. Cytuj
Mod Team durnykot Napisano 14 Grudnia 2015 Mod Team Napisano 14 Grudnia 2015 W dalszym ciągu uważam,że Fox będzie lepszy od DT. W każdym punkcie...... może z wyjątkiem wagi. Opieram się oczywiście na własnych doznaniach. Cytuj
kamikadze2014 Napisano 29 Lutego 2016 Napisano 29 Lutego 2016 przepraszam za odkop ale szukam info nt wersji 80mm- rozumiem ze rlc to wersja z kartridżem uniemożliwiającym zwiększenie skoku? Pozdrawiam Cytuj
Mod Team durnykot Napisano 29 Lutego 2016 Mod Team Napisano 29 Lutego 2016 W modelach z roczników 2002-2013 zmiana skoku wymagała wymiany tłumika. http://service.foxracingshox.com/consumers/Content/Service/QuickTech/FFloatAirSpgTravelAdj.htm Cytuj
kamikadze2014 Napisano 29 Lutego 2016 Napisano 29 Lutego 2016 dzięki. A możesz odnieść się jakoś do tego: http://forums.mtbr.com/shocks-suspension/changing-travel-fox-f80-100-forks-89035.html Cytuj
Mod Team durnykot Napisano 1 Marca 2016 Mod Team Napisano 1 Marca 2016 Jeśli dobrze wyczytałem , to Forumowicze z MTBRa nie mieli problemu ze zwiększeniem skoku, ale z praca amorków po tej operacji. Rozbierałem trzy F100, dwa miały otwory do regulacji skoku, jeden nie miał. Rozbierałem jednego F80 , który nie miał żadnych włożonych redukcji. Z kolei qmpel ma F80 ,który ma włożoną redukcje. Dla mnie konkluzja jest taka- przy zwiększaniu skoku ( jeśli jest taka możliwość- czyli jeśli stosowne otworki ) problemem może być późniejsza praca tłumika, która może doprowadzić do uszkodzenia tłumika. Pomijam już,że nie wiadomo czy tłumik z danego modelu da się wyciągnąć do skoku 100mm. Kupowanie wersji F80 z założenie,że może się uda zwiększyć skok jest IMO wyrzuceniem pieniędzy. Cytuj
kamikadze2014 Napisano 1 Marca 2016 Napisano 1 Marca 2016 super. Dzięki za informację. Liczyłem na to że będzie opcja z podkładką redukcyjną lub jakaś nieinwazyjna metoda na zwiększenie skoku. Pozdrawiam Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.