Drakkk Napisano 11 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2015 Cześć, Chciałbym was prosić o wypełnienie ankiety dla rowerzystów. Autorem ankiety jest moja dziewczyna - poniżej kilka słów od niej: "Jestem lekarzem w trakcie specjalizacji w jednej z dziedzin chirurgii, a ponadto miłośnikiem jazdy na rowerze. Różnorodność obrażeń i zwiększenie ich liczby w ostatnich czasach skłoniła mnie do stworzenia ankiety, której wyniki odpowiedzą na pytanie czy obecnie jazda na rowerze jest bezpieczna, czy i jak można uniknąć wypadków, w jakim stopniu kaski dają ochronę przed urazami głowy. Uzyskane wynikają nie posłużą do uzyskania przeze mnie żadnych korzyści materialnych, a praca nie jest sponsorowana. Mam nadzieję, że uzyskana wiedza z badania ankietowego pozwoli zapobiec choć części wypadków." Link do ankiety: http://www.ankietka....owerzystow.html Potrzebujemy około 1000 ankietowanych - ale im wiecej tym lepiej. W tej chwili mamy około 300 wypełnionych ankiet. Jeśli możecie przekażcie link także znajomym. Z góry dziękuję wszystkim za wypełnienie ankiety! Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ralfbutton Napisano 11 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2015 Wypełniam ankietę ale imo jest troszkę do dupy - tam gdzie powinno być możliwe kilka odpowiedzi, dopuszczalna jest tylko 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Drakkk Napisano 11 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2015 O które pytania chodzi? W trakcie zbierania odpowiedzi nie możemy tego poprawić ale będzie to nauczka na przyszłość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ipla Napisano 11 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2015 39 pytań, ale wysłałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...