TomBielsko Napisano 7 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2015 jakies opinie szanownych forumowiczów, czy lepiej w nowym rowerze Trance 2 wymienic na Pike 150 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radomir82 Napisano 7 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2015 (edytowane) Tu nie ma czego porównywać, Pike miażdży Fox-a 32. Pytanie tylko czy wykorzystasz możliwości Pike-a w tym rowerze. Edytowane 7 Grudnia 2015 przez radomir82 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szymku Napisano 8 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2015 Czy jakieś konkretniejsze informacje można prosić? Inaczej: co takiego ma FOX a co ma PIKE? Czy np. można porównać teg foxa do modelu Talas CTD 120-150? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
phoe Napisano 8 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2015 (edytowane) Do Pike jak już chcecie porównywać wideł Fox'a, to należy porównać do 34 lub 36, konkurencją dla Fox'a 32 jest Revelation od RS jak mówimy o skoku 130+mm. Ogólne opinie co do Pike vs Fox34 są takie że Pike go zjada na każdej linii, cenowo(jak porównamy RCT3 vs Kashima) i jak chodzi pracę. W nowym Pike jest tłumik Charger z BoXXer'a, który podobno miażdży system, ale jeździć na tym nie jeździłem. Edytowane 8 Grudnia 2015 przez phoe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2015 Ponoc.., ludzie pisza...,podobno...,- nie jezdzilem - Amen. Z tego co ja czytalem, to Foxy A.D. 2016 bardzo poprawily swoja kulture pracy, a znajomi z sasiedniego forum juz sie tak nie jaraja pajkami...,chociaz na nich nie jezdzilem, wiec? Wiec wynika z tego podobny, nic nie znaczacy belkot co Twoj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radomir82 Napisano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2015 Nie zmienia to faktu że porównanie 32 do Pike jest z d.py. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomBielsko Napisano 9 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2015 Fajnie byloby gdyby wypowiedział sie ktoś kto ujeżdzał nowego Foxa 32 140mm z FIT 4... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szymku Napisano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2015 (edytowane) Fajnie byloby gdyby wypowiedział sie ktoś kto ujeżdzał nowego Foxa 32 140mm z FIT 4... Po weekendzie postaram sie wypowiedzieć Edytowane 9 Grudnia 2015 przez szymku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szymku Napisano 15 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2015 (edytowane) Dziś udało się uskutecznieć pierwsze testy Foxa 32 140 FIT4. W górę pracował co najmniej dobrze. Po płaskim dało się wyczuć, że trochę tępy, a w dół pracował także co najmniej dobrze. Owa "tępa" praca mogła być spowodowana: a ) pierwszym użyciem b ) temperaturą 2 do -2. Edytowane 15 Grudnia 2015 przez szymku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomBielsko Napisano 16 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2015 W jakim rowerze masz tego amora? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szymku Napisano 16 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2015 W jakim rowerze masz tego amora? Giant Trance 2 LTD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomBielsko Napisano 16 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2015 I jak wrazenia z jazdy Trancem? Duzo Km zrobiłes nim? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szymku Napisano 17 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2015 I jak wrazenia z jazdy Trancem? Duzo Km zrobiłes nim? Po pierwszej, 40-to km wycieczce w terenie (B. Mały) jestem pozytywnie nim zbudowany. Kolejny wyjazd w niedzielę. Mam odniesienie do Haibike Q FS RC 26, który wcześniej dość intensywnie używałem przez 2 sezony. Na Trance na pewno jest lepiej, w górę jeszcze nad nim pracuję (byłem 2 msc bez mtb), a w dół dobrze i stabilnie jedzie. Zwrotny, dobrze reaguje i fajnie wybiera co trzeba. Bez dwóch zdań mogę dać mu bardzo dobre noty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ilia Napisano 10 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2016 Również zastanawiam się nad tym rowerem i mam podobne pytanie: Naczytałem się dużo narzekań, że w tym rowerze powinien być fox 34, a nie fox 32. Co da wymienienie widelca na ten sam, ale z goleniami o dwa milimetry większymi? Drugie pytanie: Czytałem, że amortyzator najlepiej chodzi zaraz po wyjęciu z pudełka, a po kilku kilometrach już gorzej. Jeździłem tym rowerem zaraz po złożeniu i dla mnie praca widelca była dobra. Czy będzie on tak pracować cały czas?, oczywiście uwzględniając wszystkie serwisy i dbając o niego jak o oczko w głowie, czy to tylko przez pierwsze kilometry jest taka rewelacja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 11 Stycznia 2016 Mod Team Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2016 Czytałem, że amortyzator najlepiej chodzi zaraz po wyjęciu z pudełka, a po kilku kilometrach już gorzej. Gdzie to wyczytałeś? Chciałbym poznać źródło tych inspirujących informacji. Zawsze mi się wydawało,ze amorek po wyjęciu z pudelka pracuje średnio, a po kilkunastu godzinach jazdy zaczyna pracować prawidłowo- się to nazywa "okres dotarcia amortyzatora".Większość producentów podaje czas 20h ( mniej więcej, zależy od warunków i sposobu jazdy), jako okres dotarcia- tak przynajmniej podaje Fox,Manitou,DT Swiss czy X-fusion. Co da wymienienie widelca na ten sam, ale z goleniami o dwa milimetry większymi? Te dwa milimetry dają znacznie większą sztywność wzdłużną ( przydatne przy hamowaniu) i skrętną ( mega ważne przy skręcaniu- im sztywniejszy amor, tym bardziej precyzyjne sterowania- amorek nie poddaje się na zakrętach,jak to miały starsze F32) . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Siewca_Spustoszenia Napisano 11 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2016 (edytowane) Te dwa milimetry dają znacznie większą sztywność wzdłużną ( przydatne przy hamowaniu) i skrętną ( mega ważne przy skręcaniu- im sztywniejszy amor, tym bardziej precyzyjne sterowania- amorek nie poddaje się na zakrętach,jak to miały starsze F32) . Czy uważasz zatem, durnykocie, że dla jeźdźca o wadze c. 90 kg (w sezonie kilka mniej) zakup roweru (mówię tu o Trance) z tym widelcem będzie się wiązał z dużymi niedogodnościami? Czy Twoim zdaniem wskazana/ konieczna będzie jego wymiana na coś bardziej sztywnego, np. grubszego Foxa, względnie np. na RS Revelation, Yari, inne? Chodzi mi o jazdę typowo turystyczno-ścieżkową - tj. beskidy bez większych skoków i bez gigantycznych prędkości. Dzięki i pozdrawiam Edytowane 11 Stycznia 2016 przez Siewca_Spustoszenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 12 Stycznia 2016 Mod Team Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2016 Nie podejrzewam,abyś przy normalnej ( czyli bez ekstremalnych wyczynów) dostrzegał jakiekolwiek niedogodności związane z widelcem o średnicy goleni 32 mm. Revelation ma także golenie 32 mm, zresztą spotkałem się z opiniami o stosunkowo niskiej sztywności Reva. Prywatnie tylko raz narzekałem na wiotkość amorka, ale to był starszy model Foxa F100, nowe modele mają znacznie większą sztywność, tak więc nie miałbym obaw - z drugiej strony najpierw bym pojeździł kilka miesięcy na amorku, a dopiero później myślałbym o wymianie- jeśli będzie taka konieczność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Siewca_Spustoszenia Napisano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2016 No, to mnie w sumie uspokoiłeś. Dzięki wielkie za odpowiedź! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafal_P Napisano 30 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2016 To może ja jeszcze coś dorzucę. Zrobiłem Trance 2 LTD 2016 około 1500 km, na początku zjadł mi dziad wiele nerwów (było o tym w jednym wątku ), ale po kilku dodatkowych PLN i wymianach teraz jestem zadowolony. Co do pracy Fox 32 to wbrew pozorom i obawom o 32mm jego praca jest bardzo przyjemna, przy odpowiednio ustawionym ciśnieniu i rebound płynnie wybiera mniejsze nierówności. Aczkolwiek zauważyłem że zejście do około 70 PSI i niżej powoduje jakby lekkie zapadnięcie się amorka w początkowej fazie pracy, tak około 3mm i dalej płynną pracę. W niższych temperaturach (około -10 stopni) też działa w miarę OK, choć gorzej niż w dodatnich, ale bez porównania lepiej niż np. RS Reba 2015 (kumpel ma) który robi się tępy jak kołek przy tych samych temperaturach. Ogólnie jak nie będzie używany do górskiej "rąbanki" to jest naprawdę bardzo przyjemny amor, no i łatwo można mu zwiększyć skok do 150mm, ponieważ jest fabrycznie do tego przygotowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mateuszwwa Napisano 10 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2016 Podbiję temat, mam ten amortyzator i za cholerę go nie ogarniam Mam 80kg ustawiłem ciśnienie około 90-92 PSI i mam wrażenie, że jest zbyt twardy :/ Korzystałem ze strony foxa i ich tabeli. Nie wiem czy dobrze rozumiem też rebound Ale bardziej chodzi mi o to, żeby ktoś kto używa Foxa 32 Fit4 powiedział mi jak go skonfigurować ogólnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafal_P Napisano 10 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2016 Te tabelki producentów to tak raczej z dystansem bym traktował, musisz trochę poeksperymentować z ciśnieniem i dobrać odpowiadające Tobie. Osobiście też ważę koło 80 kg i tabelkowe ciśnienie 90 psi do spokojnej jazdy również było dla mnie za wysokie. Do spokojnej jazdy w trybie medium dla mnie najlepsze jest 75-80 psi, do agresywniejszej jazdy w trybie open daje 90 psi. Co do rebounda to wielkiej filozofii nie ma, im bardziej na plus ustawiasz tym wolniej amor wraca, dobierz jak Tobie odpowiada, ja akurat mam jeden stopień w stronę plus od środkowego ustawienia. Te parametry dobrałem sobie poprzez testowanie a nie tabelki producenta. Ogolnie jest to kwestia zabawy z ustawieniami aby dobrać najbardziej Tobie odpowiadające. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mateuszwwa Napisano 10 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2016 Czyli do normalnej jazdy 80 psi w trybie open bedzie ok? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafal_P Napisano 10 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2016 Do takiej normalnej jazdy to masz medium, ten tryb usztywnia amortyzator w stosunku do open, nie ma tendencji do bujania. Open jest raczej pod zjazdy, pracuje troszkę bardziej "bujająco", ale jak Tobie tak pasuje przy normalnej (spokojnej) jeździe to te 80 psi powinno być spoko. Poeksperymentuj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.