Marcin9 Napisano 7 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2015 (edytowane) Witam Zauważyłem ostatnio dziwne poziome nacięcie na rurze sterowej. Wie ktoś może jak uniknąć pogłębiania się tego nacięcia oraz dlaczego on powstało? Amortyzator Epicon rlrc 2015 Stery Accent B10 Taper Edytowane 7 Grudnia 2015 przez Marcin9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pablo102425 Napisano 7 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2015 Co w tym miejscu było? Stery, podkładki, mostek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin9 Napisano 7 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2015 (edytowane) Uszkodzenie jest na wysokości górnego łożyska. Łożysko w dobrym stanie. Brak luzu. Edytowane 7 Grudnia 2015 przez Marcin9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 7 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2015 (edytowane) Nieciekawie to wygląda, coś ci musiało tam ocierać. Zobacz czy nie masz śladów gdzieś tam przy sterach Edytowane 7 Grudnia 2015 przez ACTIVIA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin9 Napisano 7 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2015 (edytowane) Śladów nigdzie nie mam a przynajmniej ja ich nie zauważyłem Według mnie to nie możliwe żeby miska uszkodziła rurę ale może się mylę... Masz może jakiś pomysł? Miałeś kiedyś podobny przypadek? Jakie stery polecacie do 120zł. Rama Accent Peak 29 Stery: pół-zintegrowane taper 44/56mm Edytowane 7 Grudnia 2015 przez Marcin9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gtb Napisano 7 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2015 (edytowane) Octane One Warp http://allegro.pl/octane-one-warp-1-tapered-44-56-am-enduro-freeride-i5846691826.html Edytowane 7 Grudnia 2015 przez gtb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin9 Napisano 7 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2015 Link nie działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gtb Napisano 7 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2015 Już powinien. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 7 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2015 Widzę że te stery to coś konkretnego. Czy mocno masz zjechana ta sterówkę?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin9 Napisano 7 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2015 Czy mocno masz zjechana ta sterówkę?? Na szczęście nie. Uszkodzenie jest niewielkie ale jednak nie powinno go tam być... Później postaram się zrobić inne zdjęcie które odda bardziej skalę uszkodzenia. Zdjęcie uszkodzenia i zapałki dla porównani. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin9 Napisano 8 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2015 Jak myślisz to uszkodzenie mocno osłabia rurę? Można bezpiecznie używać ten amortyzator? Czy może lepiej zainwestować w nową rurę? Jeśli lepiej wymienić to ile za to bierzesz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 8 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2015 Fotka a rzeczywistość inaczej działa, musiał bym to zobaczyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin9 Napisano 8 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2015 (edytowane) Chyba na razie odpuszczę i zobaczę czy coś się będzie dziać... To uszkodzenie jest niewielki ale jednak jest trochę niepokojące bo nie powinno go tam być... Na razie co jakiś czas będę sprawdzał czy coś się dzieje Tylko co spowodowało to uszkodzenie? Miska raczej nie bo musiały by być wyczuwalne luzy. Wianek też raczej nie bo on nie styka się z rurą. Pierścień centrując/bieżnia? Uszkodzenie nie jest też równe na całym obwodzie z tyłu najgłębsze a z przodu bardzie płytkie, natomiast z prawej strony rury jest tylko delikatne Jak myślisz wymiana sterów pomoże? Edytowane 8 Grudnia 2015 przez Marcin9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Pixon Napisano 8 Grudnia 2015 Mod Team Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2015 Zrobiło Ci się takie coś w seryjnym rowerze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin9 Napisano 8 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2015 @@Pixon,Nie a jaki wpływ ma na to czy rower jest seryjny czy składa? Accent Peak 29 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siimon Napisano 8 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2015 Taki, że na seryjny masz gwarancję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Pixon Napisano 8 Grudnia 2015 Mod Team Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2015 Jak masz seryjny rower, to ktoś kto go składał, wcześniej musiał zaprojektować i dobrać właściwe części. W związku z tym w przypadku takiego uszkodzenia masz od ręki uznaną gwarancję. W twoim przypadku kiedy sam składałeś będziesz się teraz mógł długo ciągać żeby udowodnić swoją rację Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin9 Napisano 8 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2015 (edytowane) Nawet nie miałem zamiaru próbować z gwarancją... Producent ramy i sterów powie że to nie ich wina bo ich towar jest ok.Nie ważne że to stery prawdopodobnie spowodowały uszkodzenie... Producent amortyzatora powie że uszkodzenie mechaniczne... Więc szkoda mojego czasu na taką zabawę.. Ps. I nie wydaje mi się że producent seryjnego roweru uznał by to i wymienił na gwarancji. Uszkodzenie mechaniczne obejmuje bardzo wiele... Edytowane 8 Grudnia 2015 przez Marcin9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 8 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2015 Chłopy rowery tez sprzedawałem i na pewno na ten ślad na sterówce gwarancji ci nie uwzględnią. Przyczyna może być taka aluminiowa podkładka z przecięciem co jest u góry sterów która blokowała się podczas sterów i przy skręcie po prostu szurała o sterówkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.