Czy da się złożyć kasetę, o tylko pięciu przełożeniach, ale z większym skokiem?
Idea jest taka, żeby różnice między przełożeniami były spore (z tym sobie poradzę przy jeździe), ale żeby zakres był jakieś 250%. Z przodu założyć pojedynczą zębatkę 38 a na tył :14/19/24/30/35. Tym sposobem, mógłbym komfortowo jechać 30km/h (a szybciej nie mam potrzeby), i dać rade wjechać pod górę z bagażem.
Przy pięciu przełożeniach, można by dać grubszy łańcuch, a przekosy nie powinny być duże.(?) Widziałem że wersje ;tylko tylna przerzutka; są montowane do max 6 przełożeń, więc 5 powinno być ok.
Nie wiem tylko co z łańcuchem. Pomiędzy max a min jest 21 zębów różnicy czyli 10,5 cala długości łańcucha - czy napinacz da sobie radę przy skrajnych zębatkach?
Pytanie
Gość Marcin
Cześć
Pytanie laika.
Czy da się złożyć kasetę, o tylko pięciu przełożeniach, ale z większym skokiem?
Idea jest taka, żeby różnice między przełożeniami były spore (z tym sobie poradzę przy jeździe), ale żeby zakres był jakieś 250%. Z przodu założyć pojedynczą zębatkę 38 a na tył :14/19/24/30/35. Tym sposobem, mógłbym komfortowo jechać 30km/h (a szybciej nie mam potrzeby), i dać rade wjechać pod górę z bagażem.
Przy pięciu przełożeniach, można by dać grubszy łańcuch, a przekosy nie powinny być duże.(?) Widziałem że wersje ;tylko tylna przerzutka; są montowane do max 6 przełożeń, więc 5 powinno być ok.
Nie wiem tylko co z łańcuchem. Pomiędzy max a min jest 21 zębów różnicy czyli 10,5 cala długości łańcucha - czy napinacz da sobie radę przy skrajnych zębatkach?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
12 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.