MaciekBora Napisano 21 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2006 Witam, kilka słów o poziomie jaki prezentuje sklep SKI TEAM w Warszawie ul. Karolkowa. Kupiłem u nich sporo rzeczy, między innymi deskę snowboardową i rower, trochę akcesoriów, czyli parę tysięcy zostawiłem, więc chyba mogę liczyć na jakiś poziom obsługi, niestety w tym sklepie jest on beznadziejny. CHAMSTWO w tym sklepie jest na porządku dziennym. Między innymi kupiłem rękawiczki specialized. Po 10 dniach rozpadła się wkładka żelowa. Dziadostwo. Pojechałem do sklepu wymienić. Patrzą się jak na złodzieja. Wchodzę, a tam pełna sielanka, obsługa czuje się jak w knajpie, rozmawia ze sobą, żartuje, natomiast nikt nie zajmuje się klientem. Wreszcie po poszukiwaniach, ktoś przyszedł do kasy. Reklamowałem dwie rzeczy te rękawiczki i dzwonek cateye, który się rozpadł przy pierwszym użyciu. Oczywiście od ręki nic się nie da załatwić, obsługiwała mnie chyba "najpiękniejsza" i "najmądrzejsza" pani w tym sklepie, prawdziwa miss bo za dużej konkurencji ze strony damskiej w tym sklepie to nie ma. Zasłaniają się przepisami, czas czekania dwa tygodnie. Zaznaczyłem, że chcę pieniądze za towar. Z tego sobie nic nie robią. Przyjechałem za 2 tygodnie, znowu nikogo w sklepie nie ma, chyba siedzą na zapleczu i palą papierosy. Dzwonek, mimo, że chciałem kasę, dostałem drugi, zobaczymy ile podziała. Rękawiczki źle naprawione, chamsko przyklejone, wkładkę zgubili. Mówię, że jest źle, na to przychodzi druga "pani" kłamie w żywe oczy i mówi, że jest dobrze, jak mówię, że nie jest dobrze to przyszedł jakiś studencik z serwisu cały w smarze i powiedział, że mnie wyprowadzą jak będę się awanturował. Chamstwo. Wreszcie przyszedł kierownik i bez gadania oddał pieniądze bo stwierdził, że faktycznie są źle naprawione. Damska część obsugi nadaje się w tym sklepie kompletnie do wymiany, nic nie robią, bezczelne, jazdę na rowerze to chyba widziały tylko na obrazkach. Mają karty stałego klienta pod ladą, nic o nich nie mówią, bo im się nie chce, ja się o zniżkach dowiedziałem po zakupach. Jak jest jakiś problem, zasłaniają się dyrekcją, że one tu tylko pracują. Żeby nie było tak źle, to jestem bardzo zadowolony jak mi doradzili deskę i rower, ale to faceci. Kobiety w tym "sklepie" poniżej krytyki. Kompletnie się na niczym nie znają. Zamiast wydawać kupę kasy na reklamy w SKI TEAM, mogli by się wziąć za lepszy dobór pracowników, bo oni tam za darmo nie siedzą i łaski nie robią, tym bardziej, że to jeden z najdroższych sklepów rowerowych w Warszawie. Odradzam zakupy w tym sklepie, bo jak się kupuje towar za kilka tysięcy to wszystko ładnie i miło, jak tylko coś się zepsuje to już robią schody. Chcecie uniknąć problemów i nerwów to omijać ten sklep z daleka! Na koniec chciałbym pochwalić postawę kierownika tego sklepu, jedna osoba, która zachowała się jak powinna i załatwiła sprawę bez dyskusji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Lookas 46 Napisano 21 Sierpnia 2006 Mod Team Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2006 Nie jestes jedynym bardzo zadowolonym klientem SkiTem'u : http://www.forumrowerowe.org/index.php?sho...&hl=innej+bajki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaciekBora Napisano 21 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2006 Coś okropnego, myślałem, że takich sklepów już nie ma, ale widocznie jeszcze są. Mam jeszcze zastrzeżenia do tego z 17 stycznia, ale już nie mam siły pisać. Muszę zacząć jeździć do tych sklepów rowerowych z ul. Niepodległości, słyszałem, że dobre. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarus220 Napisano 21 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2006 Mówisz o tej chudej królewnie z wklęsłą jedynką szukającej mózgu?)))))))) Też sam miałem kiedyś z nią scysję)))))) pozdrawiam Jarek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaciekBora Napisano 21 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2006 Hehe dobrze powiedziane, właśnie o tej mówię Nie jest taka najgorsza, ale dosłownie nie wiedziała kiedy przestać mówić i musiała za wszelką cenę mieć rację (mimo, że jej nie miała). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NeO Napisano 21 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2006 Ja ostatnio kupiłem tam rower i obsługa potraktowała mnie tak samo. Beznadzieja a w szczególności serwis. Nie radzę chodzić tam do serwisu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Lookas 46 Napisano 21 Sierpnia 2006 Mod Team Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2006 Może napisac maila do skiteam'u z linkiem do tego tematu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shadowcat Napisano 21 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2006 Lookas, lepiej nie bo jeszcze Wam udowodnią że to Wy sprowokowaliście biednego sprzedawcę a on przecież nie ma obowiązku wiedzieć co sprzedaje i być miłym dla klienta, ważne że sprzedał i kasę do kasy złożył Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tichy Napisano 21 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2006 E tam.. sprzedawcy potrafią być jeszcze ciekawsi. Jakiś miesiąc temu wchodzę do sklepu rowerowego (nie ski-cośtam o którym pisze OP), przy kasie dwie panienki siedzą i rozmawiają sobie. Podchodzę i mówię ,,dzień dobry''. Jedna z nich udziela mi odpowiedzi: ,,dowidzenia''. Pośmiały się krótką chwilę po czym wróciły do konwersacji jakby mnie tam wcale nie było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaciekBora Napisano 21 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2006 tichy: podobna atmosfera panuje w opisywanym przeze mnie sklepie, klient to jest zło konieczne. Lookas: Spoko, dobry pomysł. W ogóle jest jeszcze ciekawe rozplanowanie tego sklepu na Karolkowej, akcesoria typu rękawice, zabezpieczenia, sakwy, liczniki itp. są wielkim bogactwem i dlatego są za ladą jak w socjaliźmie. Gdy się chce coś obejrzeć i przymierzyć należy szukać pani po sklepie aż raczy przyjść i pokazać. Szczególnie mała pani w okularach za tą ladą się dobrze "zna" na rzeczy. Ale dobra już daję sobie spokój, bo w sumie Cube mi dobrze doradził jakiś chłopak młody z tego sklepu, więc im daruję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Moskit Napisano 21 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2006 Rozmawiałem z jednym ze znających sie na rzeczy pracowników Ski Teamu o niekompetencji jego kolegow ze sklepu. Powiedził mi że kierownictwo dąży niewiedzieć dlaczego do zmiany sklepu na ,,zaklad pracy chronionej,,. Mówił także że płacą im jakiś psie pieniądze i co lepsi pracownicy niepracują tam zbyt długo, albo działają według ideii: ,,jaka płaca - taka praca,,. Przyznaje jednak, że kierownik z karolkowej to naprawde bardzo wporządku gość, jak rownież pracownik z ktorym rozmawialwm. No moge ewentulalnie pochwalić mechaniora z 17 stycznia za wiedze - przynajmniej teoretyczną gdyż zadnych napraw tam niedokonywałem. Jednakże w sklepach tych byłem bardzo dawno i może personel ten już tam niepracuje. Co do rabatu na karolkowej to wystarczy zapytać czy ci coś spuszczą skoro robisz duże zakupy. Zapewne się uda, najlepiej zapytać kierownika - przynajmniej w moim przypadku zawsze działało. Zresztą mamy wolny rynek i w przeważającej częsci sklepów można coś urwać z ceny, a na karolkowej to ,,coś,, bywa naprawde duże. Ogólnie sklep jednak na plus, jednakże głównie za sprawą oferty, no i wspomnianych rabatach. Niestety stwierdzić muszę, że jeśli niezmieni się ten ,,super,, personel za kilka lat sklep przestanie istnieć, gdyż mamy coraz więcj punktów z bogatą ofertą, w których obsłga jest kompetentna i miła. P.S Do wszystkich kierowników sklepów nietylko rowerowych : Ludzie inwestujcie w personel, wystarczy wprowadziać procent od sprzedaży - to sie naprawde oplaca. Zyskacie na tym wy- właściciele, oni-sprzedawcy i my- skromni i nieistotni dla nikogo klienci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaciekBora Napisano 21 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2006 Moskit, które sklepy polecasz w Warszawie? Chodzi mi o duże sklepy z dobrym towarem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Moskit Napisano 21 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2006 Niestety warszawskich sklepow nieznam gdyz bywam tam sporadycznie(jestem czlowiek z poludnia) obecnie siedze w uk(bez roweru jeden rok - przepraszam wszystkich i prosze o rozgrzeszenie) a oferta jest tu naprawde szeroka, mysle ze z czasem bedzie tak i u nas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Lookas 46 Napisano 22 Sierpnia 2006 Mod Team Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2006 Moskit w SkiTeam mają takie ceny że rabat mają wliczony już w każde zakupy :] Przykładowo przy zakupie roweru dostaełm karte stałego klienta, którą można sobie do kibelka załadować i spuścić wode z usmiechem. Dzieję się tak ponieważ oni wiecznie mają jakąś promocje a jak wiadomo promocji nie można łączyć... Kupowałem rękawiczki Kony cena 149zl i mogłem sobie coś wybrać za ok10zl extra chwyciłem dętke ale z karty rabatowej już skorzystać nie mogłem... (zeby dostac wspomnianego balona karty okazac tez nie musialem-wiec po jaka cholere ją wydaja... ?) Natomiast sklep na karolkowej to istna paranoja byłem tam przed wyjazdem do Norwegii chciałem obejżec kurtki,namioty buty generalnie sprzęt jaki mają i ewentualnie kupic jesli cos godnego uwagi bym znalazł. Ale przez dobre 30-40min szwedania sie po sklepie (w srodku dnia, zadnego klienta procz mnie ) NIKT z obsługi nie zainteresował się mną ani kumplem z którym byłem. Natomist kiedy odnalazłem obsługe sklepu okazało się tak jak zauważyli koledzy wyżej, że przy kasie stoi cała ekipa i gadka szmatka dowcipy hahaha hihihi popatrzyli się na nas dziwnie po czym gadali dalej :] Więcej do tego sklepu nie wejde Są przyjemniejsze sposoby wydawania pieniędzy. Lookas: Spoko, dobry pomysł. Dlatego napiszę maila do SkiTeam'u i zobaczymy czy padnie jakakolwiek odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaciekBora Napisano 22 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2006 Jeszcze brzydkie to takie wszystkie, siedzi w jednym miejscu jak na wsi i plotkuje hehe. Lookas dobre sklepy outdoor są na Mariensztacie, dwa obok siebie. Chyba w Arkadii też coś jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Lookas 46 Napisano 22 Sierpnia 2006 Mod Team Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2006 Chciałem wysłać maila ale żeby było ciekawiej mają jakiś problem z www "Nie mogę połączyć się z bazą. Błąd Can't connect to MySQL server on 'sql.robbo.pl' (113) " :] coraz lepiej normalnie drugi crazysport się robi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Moskit Napisano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2006 W Skiteamie robilem zakupy trzykrotnie i za każdym razem dostawalem ponad 30% rabat. Niebylo wtedy żadnych promocji i niebyl to koniec sezonu oraz niebyły to produkty z poprzedniego roku. Za każdym razem w sprawie upustu rozmawiałem z kierownikiem. Podkreśle tutaj jeszcze raz, że jedynie kierownik oraz jeden z pracowników znali sie na rzeczy i byli mili. Co do reszty personelu to niestety muszę sie z wami zgodzić i powiedzieć: ,, Do bani!!!,, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaciekBora Napisano 22 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2006 Nie no, ceny to mają akurat niezłe na sprzęt, niestety na akcesoria gorsze, ale wyprzedaże fajne były. Ja co do sprzętu w ski team, nie mam żadnych zastrzeżeń. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Lookas 46 Napisano 22 Sierpnia 2006 Mod Team Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2006 Co do sprzętu to chyba nikt nie ma zastrzeżeń... ale tu raczej mowa o obsłudze, a nie o sprzęcie. Czyżby te ogłoszenie http://www.skiteam.pl/praca.html było związane właśnie z tą ferelną obsługą o której piszemy... ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaciekBora Napisano 22 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2006 Tak wiem o czym mowa, bo sam ten wątek założyłem. Może jak podwyższą wymagania do "minimum wyższe" będzie lepiej hehe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Lookas 46 Napisano 22 Sierpnia 2006 Mod Team Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2006 oo ich strona ruszyła, a więc wysyłam maila i czekamy na odpowiedź Poszło zobaczymy jaka bedzie odpowiedz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NeO Napisano 23 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2006 W ski teamie na Karolkowej jest jeden młody chłopak, który mniej więcej zna się na rzeczy. On mi dobrze doradził rower i jestem mu za to wdzięczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robekpw Napisano 23 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2006 W ski teamie na Karolkowej jest jeden młody chłopak, który mniej więcej zna się na rzeczy. On mi dobrze doradził rower i jestem mu za to wdzięczny. Nie wiem czy to ten sam ale mi tez doradził chociaż nie kupowałem u nich. Wg mnie gościu bardzo dobrze orientuje sie w temacie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NeO Napisano 4 Września 2006 Udostępnij Napisano 4 Września 2006 Witam. Nie chciałem nabijać nowego tematu więc piszę tutaj. Czy w serwisie Ski Teamu naprawią mi na gwarancji wózek od tylniej przezutki? Wózek jest trochę zgięty i nie wchodzi najlżejszy bieg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paski93 Napisano 6 Września 2006 Udostępnij Napisano 6 Września 2006 sprzęt super obsługa niekoniecznie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.