Broda Napisano 1 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2015 Witam wszystkich potrzebował bym skonstruować adapter do montażu bagażnika do ramy Karbonowej z ośką 12mm. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woojj Napisano 2 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2015 nie wystarczy taki na sztycę???? http://velo.pl/akcesoria/bagazniki/author/acr-149 plus ewentualnie http://velo.pl/akcesoria/bagazniki/author/acr-s149 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Broda Napisano 2 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2015 No właśnie nie wystarczy na sztyce i muszę kombinować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adriansocho Napisano 3 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2015 Zawsze możesz dolne druty bagażnika oprzeć o obejmy założone na górnych rurkach widełek tuż przy haku. Ja jednak bym się bał (jak ciężkie będzie to, co chcesz wozić?). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Broda Napisano 3 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2015 Na ramię nie chce nic takiego montować, bo to karbon. A waga koło 30 kg , no 2 tygodniowa wyprawa , -namiot -śpiwór -kuchenka turystyczna -rzeczy itp. Dlatego właśnie kombinuje . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adriansocho Napisano 3 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2015 Wożenie 30 kg na bagażniku na ramie karbonowej to bardzo głupi pomysł. Dużo lepszym rozwiązaniem będzie wrzucenie tego na przyczepkę np. Extrawheel, chociaż nawet wtedy tył ramy będzie trochę dostawał "po kościach". A naprawdę najlepszym pomysłem będzie kupienie na potrzeby tej wycieczki jakiejś ramy aluminiowej lub stalowej. Wydanie 500-800 pln na ramę (którą potem będzie można sprzedać) to lepsze niż przeciążanie tyłu karbonowej ramy, która może potem pęknąć podczas normalnej jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woojj Napisano 3 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2015 pozostaje moja propozycja + bikepacking i ogarniasz bez problemu ;-)))) trochę o tym na forum jest Napisz do "anarchy" z forum..... wkręcony jest w to mocno i nawet szyje piękne torby do bikepackingu . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Broda Napisano 3 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2015 Dzięki za radę , pomyślę ale jeszcze poszukam a jak coś wykombinuję to się pochwalę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 4 Grudnia 2015 Mod Team Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2015 Z jednej strony można by po prowadzić pręt pod zacisk, 2mm myślę mu nie zrobi różnicy za bardzo. Z drugiej ... chwilowo nie mam pomysłu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin9 Napisano 4 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2015 (edytowane) Spróbuj skontaktować z Jackiem z united-cyclists.com on powinie wiedzieć coś na temat adapterów do bagażników Przejrzyj jego kanał na YT często podaje numer pod który można zadzwonić i się o coś zapytać Edytowane 4 Grudnia 2015 przez Marcin9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adriansocho Napisano 4 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2015 Główna część mojej porady polegała na tym, żeby najpierw zastanawiać się, czy warto to zrobić, a dopiero potem myśleć jak to zrobić. Ja uważam, że tak duża masa huśtająca się od czasu do czasu na boki spowoduje osłabienie widełek ramy. Co to znaczy osłabienie w przypadku karbonu? Ano to, że niektóre z warstw karbonu będą pracować a inne nie, w tych pracujących nastąpi do popękania niektórych włókienek (często tak jest w kompozytach). Nie wszystkich. I kłopoty mogą zacząć występować od razu (podczas wyprawy) albo po jej zakończeniu, na przykład rok później podczas jakiejś bardziej wymagającej wycieczki terenowej. Po prostu producenci ram karbonowych, mając materiał, który da się kształtować tak jak się chce raczej nie będą dawać niewiadomo jakich naddatków grubości, chcąc osiągnąć jak najniższą masę i wierząc w to, że nikt nie będzie do tego zakładał bagażnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Broda Napisano 5 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2015 Spróbuj skontaktować z Jackiem z united-cyclists.com on powinie wiedzieć coś na temat adapterów do bagażników Przejrzyj jego kanał na YT często podaje numer pod który można zadzwonić i się o coś zapytać Z Jackiem już rozmawiałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin9 Napisano 5 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2015 @@Broda,I jak udało się rozwiązać ten problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Broda Napisano 5 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2015 Główna część mojej porady polegała na tym, żeby najpierw zastanawiać się, czy warto to zrobić, a dopiero potem myśleć jak to zrobić. Ja uważam, że tak duża masa huśtająca się od czasu do czasu na boki spowoduje osłabienie widełek ramy. Co to znaczy osłabienie w przypadku karbonu? Ano to, że niektóre z warstw karbonu będą pracować a inne nie, w tych pracujących nastąpi do popękania niektórych włókienek (często tak jest w kompozytach). Nie wszystkich. I kłopoty mogą zacząć występować od razu (podczas wyprawy) albo po jej zakończeniu, na przykład rok później podczas jakiejś bardziej wymagającej wycieczki terenowej. Po prostu producenci ram karbonowych, mając materiał, który da się kształtować tak jak się chce raczej nie będą dawać niewiadomo jakich naddatków grubości, chcąc osiągnąć jak najniższą masę i wierząc w to, że nikt nie będzie do tego zakładał bagażnika. dzięki za radę , ale chce to zrobić. Najwyżej stracę parę zębów i będę miał nauczkę na przyszłość. W końcu człowiek uczy się na błędach, i uczy się całe życie. Ja osobiście po paru rozmowach z Jackiem ufam mu w kwestii tego że karbon jest dobry na wyprawy. @@Broda,I jak udało się rozwiązać ten problem? Jak na razie nie, ale znalazłem kogoś z Poznania kto po rozmowie i obejrzeniu roweru postanowił mi pomóc i powiedział że postara się coś wykombinować. Ja w tym czasie też będę czegoś szukał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin9 Napisano 5 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2015 (edytowane) Jak na razie nie, ale znalazłem kogoś z Poznania kto po rozmowie i obejrzeniu roweru postanowił mi pomóc i powiedział że postara się coś wykombinować. Ja w tym czasie też będę czegoś szukał. Jeśli on nic nie wymyśli to spróbuj skontaktować się z @@ACTIVIA, potrafi różne rzeczy wytoczyć więc może wymyśli i wykona jakiś adapter Ps. Co to za rama? Edytowane 5 Grudnia 2015 przez Marcin9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Broda Napisano 5 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2015 [/url]">http://http://images75.fotosik.pl/135/3ec0a89820e5e6e9.jpg'> A taki oto rowerek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gtb Napisano 5 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2015 A jakby wytoczyć nową oś do piasty z wystającymi końcówkami i na nich oprzeć mocowanie dolne , a górą na obejmę do sztycy ? Być może głupi i nie realny pomysł , ale tak mi przyszło teraz do głowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin9 Napisano 5 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2015 Trochę poszukałem i udało mi się znaleźć podobny temat może cie zainteresuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gtb Napisano 5 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2015 HEHE , nie byłem pierwszy co to wymyślił , ale jak ktoś już o tym myślał to znaczy że nie jet to takie do końca głupie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Broda Napisano 6 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2015 Dzięki za radę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woojj Napisano 6 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2015 jak dla mnie pakowanie bagażnika do tej ramy to tak jak jazda z kempingiem w F1 ;-) Jasne że się da... przeróbka osi, bikepacking, przyczepa ( dorobienie adapteru) .... ale nie wiem czy nie lepiej na wyprawę kupić używaną ramę z bagażnikiem i szpej przełożyć, lub 2 rower pod wyprawy poskładać- to najlepiej. Rama elita to cenna rzecz i szkoda by było żeby tak niespodziewanie obciążona 40 kg szpeju przy zjeździe z krawężnika coś gruchnęło. Nikt nie przewidział takiego obciążenia tylnego trójkąta dla takiej ramy. W tym wypadku bikepacking daje ci podobne możliwości ale równomierne rozłożenie ciężaru na cały pojazd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.