honor Napisano 30 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2015 Witam wszystkich, chcaiłbym opisać moją "przygodę" ze sklepem rowerystylowe.pl. W piątek 27.11.15 na maila dostałem wiadomość o promocji w sklepie. Setki produktów miały być przecenione o 50%. Po sprawdzeniu oferty sklepu postanowiłem zakupić między innymi pedały Shimano PD-M780 przecenione z 259,9 na 129,95. Po zakupie otrzymałem potwierdzenie realizacji zamówienia oraz informację o tym, że "będą na naszym magazynie wysyłkowym niebawem, a wysyłka do Państwa nastąpi w przeciągu: Wysyłka 2-6 dni robocze." Dzisiaj otrzymałem maila z informacją, że ich system nie poradził sobie z ilością zamówień. W piątek sprzedali ostatni komplet, aktualnie nie posiadają tego towaru u siebie i nie ma go też u dystrybutora. Z moich informacji wynika, że te pedały są aktualnie dostępne u Shimano Polska. Proszę o wypowiedź osoby, które również skorzystały z tej "promocji" i nie otrzymały towaru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vicher Napisano 30 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2015 Poczytaj regulamin zakupów u nich. Otrzymałeś potwierdzenie zamówienia na e-mail, a to może być jednoznaczne z zwarciem umowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vpablov Napisano 30 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2015 też miałem zamówione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
honor Napisano 30 Listopada 2015 Autor Udostępnij Napisano 30 Listopada 2015 też miałem zamówione Co miałeś zamówione i jak odpisali? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vpablov Napisano 30 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2015 spd - ki dzwonili do mnie i powiedzieli, że niestety system nie wyrobił i ktoś zamówił wcześniej . Dodam , że przelew poszedł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kajus23 Napisano 2 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2015 Po wymianie maili ze sklepem, podeszli do sprawy bardzo profesjonalnie i rozwiązane zostało to w sposób korzystny dla mnie. Tak więc polecam zakupy u nich. Żeby tak wszystkie sklepy dbały o klienta to lepiej by nam się żyło Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vpablov Napisano 2 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2015 napisz co i jak , może być pw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
honor Napisano 3 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2015 Po wymianie maili ze sklepem, podeszli do sprawy bardzo profesjonalnie i rozwiązane zostało to w sposób korzystny dla mnie. Tak więc polecam zakupy u nich. Żeby tak wszystkie sklepy dbały o klienta to lepiej by nam się żyło Pozdrawiam Niestety w moim przypadku profesjonalizmu zabrakło. Napisałem im co myślę o takim podejściu i że to moje ostatnie zakupy u nich. Na czym polegał ten profesjonalizm w Twoim przypadku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mtbikeer Napisano 4 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2015 Sklepu internetowe mają marżę na produktach Shimano kilka %, ciekawe jak mogli zrobić 50%? Myślę, że nawet Shimano Polska u nich zrobiłoby zamówienie. "chłyt matetingody". No chyba, że właściciel sklepu prowadzi akcję charytatywny i dopłaca do każdego produktu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.