ACTIVIA Napisano 28 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2015 (edytowane) Oprócz wcześniejszych częstych pytań o rysunki techniczne mam również częste zapytania o skróty symboli w amortyzatorach Suntour. Poniżej macie link do strony z symbolami, pełnym opisem oraz fotkami. W razie jakichkolwiek pytań to pisać www.activia.sgl.pl/oznaczenia_amortyzatorow.php edit by mrmorty:niestety nawet ja nie jestem w stanie wkleić linku tak aby był interaktywny, zatem pozostaje skopiowanie linku i wklejenie w okno wyszukiwarki. Opis symboli Amortyzatorów Suntour DS - Możliwość montażu błotnika na podkowie (NCX, NEX, XCM, XCT, Wersji M....) DS - Amortyzator posiada sztywną oś 15 lub 20QLC FT - Wersja pod hamulce mocowane od tyłu (NCX) P - Amortyzator posiada piwoty D - Amortyzator tylko przeznaczony jest pod hamulce tarczowe LO-D - Blokada skoku na goleni + regulacja tłumienia odbicia LO - Blokada skoku na goleni bez żadnej regulacji LO-R - Blokada skoku na goleni + regulacja tłumienia odbicia LO-RC - Blokada skoku na goleni + regulacja tłumienia odbicia i kompresji EL-D - Elektroniczna blokada skoku oraz regulacja tłumienia odbicia EL-RC - Elektroniczna blokada skoku oraz regulacja tłumienia odbicia i kompresji RL-D - Blokada skoku na kierownicy + regulacja tłumienia odbicia RL - Blokada skoku na kierownicy bez żadnej regulacji RC - Regulacja tłumienia oraz regulacja kompresji (tj. RL-RC lub LO-RC) R - Regulacja tłumienia odbicia (tj. RL-R lub LO-R) RL-R - Blokada skoku na kierownicy + regulacja tłumienia odbicia RL-RC - Blokada skoku na kierownicy + regulacja tłumienia odbicia oraz regulacja kompresji Air - Amortyzator powietrzny Coil - Amortyzator sprężynowy TA-RC2 - Płynna regulacja skoku + regulacja tłumienia odbicia oraz szybkiej i wolnej kompresji TA-RC - Płynna regulacja skoku + regulacja tłumienia odbicia oraz kompresji TA-RLRC- Płynna regulacja skoku + Blokada na kierownicy + regulacja tłumienia odbicia i kompresji TAD - Płynna regulacja skoku na manetce + regulacja tłumienia odbicia TA - Płynna regulacja skoku przy koronie RCA - Regulacja tłumienia odbicia + regulacja kompresji QLC20 - System zacisku osi piast o otworze 20mm QLC15 - System zacisku osi piast o otworze 15mm TR - regulacja skoku z manetki (w starszych modelach) MLO - Mechaniczna blokada na goleni HLO - Hydrauliczna blokada na goleni L - Kolor czarny S - Kolor srebrny W - Kolor biały B - Kolor niebieski M - Kolor Czarny matowy SF.... - Rocznik produkcji (SF15 - produkcja 2015) 18 - Rura sterowa gwintowana długości 180mm 21 - Rura sterowa gwintowana długości 210mm Edytowane 2 Lutego 2016 przez mrmorty połączenie postów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
profanator Napisano 10 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2016 Dzięki za info. Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 21 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2016 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pavvelll Napisano 12 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2017 Tutaj http://activia.sgl.pl/technologia.php przy tłumiku RC jest napisane "Kartridż ze stopniową podwójną regulacją kompresji", co znaczy podwójną? Jednocześnie wolną i szybką? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 12 Lutego 2017 Autor Udostępnij Napisano 12 Lutego 2017 Ogólnie to podwójna regulacja kompresji (szybka i wolna) powinna być przy RC2. Widocznie producent inaczej to widzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.