ACTIVIA Napisano 28 Listopada 2015 Napisano 28 Listopada 2015 (edytowane) Oprócz wcześniejszych częstych pytań o rysunki techniczne mam również częste zapytania o skróty symboli w amortyzatorach Suntour. Poniżej macie link do strony z symbolami, pełnym opisem oraz fotkami. W razie jakichkolwiek pytań to pisać www.activia.sgl.pl/oznaczenia_amortyzatorow.php edit by mrmorty:niestety nawet ja nie jestem w stanie wkleić linku tak aby był interaktywny, zatem pozostaje skopiowanie linku i wklejenie w okno wyszukiwarki. Opis symboli Amortyzatorów Suntour DS - Możliwość montażu błotnika na podkowie (NCX, NEX, XCM, XCT, Wersji M....) DS - Amortyzator posiada sztywną oś 15 lub 20QLC FT - Wersja pod hamulce mocowane od tyłu (NCX) P - Amortyzator posiada piwoty D - Amortyzator tylko przeznaczony jest pod hamulce tarczowe LO-D - Blokada skoku na goleni + regulacja tłumienia odbicia LO - Blokada skoku na goleni bez żadnej regulacji LO-R - Blokada skoku na goleni + regulacja tłumienia odbicia LO-RC - Blokada skoku na goleni + regulacja tłumienia odbicia i kompresji EL-D - Elektroniczna blokada skoku oraz regulacja tłumienia odbicia EL-RC - Elektroniczna blokada skoku oraz regulacja tłumienia odbicia i kompresji RL-D - Blokada skoku na kierownicy + regulacja tłumienia odbicia RL - Blokada skoku na kierownicy bez żadnej regulacji RC - Regulacja tłumienia oraz regulacja kompresji (tj. RL-RC lub LO-RC) R - Regulacja tłumienia odbicia (tj. RL-R lub LO-R) RL-R - Blokada skoku na kierownicy + regulacja tłumienia odbicia RL-RC - Blokada skoku na kierownicy + regulacja tłumienia odbicia oraz regulacja kompresji Air - Amortyzator powietrzny Coil - Amortyzator sprężynowy TA-RC2 - Płynna regulacja skoku + regulacja tłumienia odbicia oraz szybkiej i wolnej kompresji TA-RC - Płynna regulacja skoku + regulacja tłumienia odbicia oraz kompresji TA-RLRC- Płynna regulacja skoku + Blokada na kierownicy + regulacja tłumienia odbicia i kompresji TAD - Płynna regulacja skoku na manetce + regulacja tłumienia odbicia TA - Płynna regulacja skoku przy koronie RCA - Regulacja tłumienia odbicia + regulacja kompresji QLC20 - System zacisku osi piast o otworze 20mm QLC15 - System zacisku osi piast o otworze 15mm TR - regulacja skoku z manetki (w starszych modelach) MLO - Mechaniczna blokada na goleni HLO - Hydrauliczna blokada na goleni L - Kolor czarny S - Kolor srebrny W - Kolor biały B - Kolor niebieski M - Kolor Czarny matowy SF.... - Rocznik produkcji (SF15 - produkcja 2015) 18 - Rura sterowa gwintowana długości 180mm 21 - Rura sterowa gwintowana długości 210mm Edytowane 2 Lutego 2016 przez mrmorty połączenie postów Cytuj
profanator Napisano 10 Kwietnia 2016 Napisano 10 Kwietnia 2016 Dzięki za info. Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka Cytuj
pavvelll Napisano 12 Lutego 2017 Napisano 12 Lutego 2017 Tutaj http://activia.sgl.pl/technologia.php przy tłumiku RC jest napisane "Kartridż ze stopniową podwójną regulacją kompresji", co znaczy podwójną? Jednocześnie wolną i szybką? Cytuj
ACTIVIA Napisano 12 Lutego 2017 Autor Napisano 12 Lutego 2017 Ogólnie to podwójna regulacja kompresji (szybka i wolna) powinna być przy RC2. Widocznie producent inaczej to widzi. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.