Voodka Napisano 19 Listopada 2015 Napisano 19 Listopada 2015 Witam, Planuję wymianę amortyzatora i tu pojawia się moje pytanie. Na co zwracać szczególną uwagę przy zakupie używanego amorka? Będę miał możliwość go obejrzeć przed zakupem. Tu podaję link do obiektu mojego zainteresowania: http://olx.pl/oferta/fox-32-ctd-26-kashima-qr15-CID767-IDcqiKx.html#95769e63b6 Po pierwszym kontakcie ze sprzedającym wiem, że cała górna część amorka była wymieniana. Cytuj
topol Napisano 19 Listopada 2015 Napisano 19 Listopada 2015 Przy zakupie zostaje ci go tylko obmacać,oblukać. A cała reszta jest Enigmą. Bo sprzedający moźe,klecz nie musi ,mówić wszystki i prawde *Dlaczego wymieniał część widła? *Kiedy był serwis i czy ma na to papier * Cytuj
Voodka Napisano 19 Listopada 2015 Autor Napisano 19 Listopada 2015 No dobra, to teraz pytanie o pracę. W założeniu, że będzie pracował dobrze, tzn. nie będzie miał żadnych ukrytych wad, to czy różnica w kulturze pracy będzie kolosalna w porównaniu do przykładowo Sr Suntour Epixon TR? Cytuj
Mod Team durnykot Napisano 19 Listopada 2015 Mod Team Napisano 19 Listopada 2015 Co to jest Kolosalna Różnica? Czego oczekujesz od Foxa i czego brakuje Epixonowi? Po pierwszym kontakcie ze sprzedającym wiem, że cała górna część amorka była wymieniana. Mówił dlaczego? Cytuj
Voodka Napisano 19 Listopada 2015 Autor Napisano 19 Listopada 2015 Może źle się wyraziłem. Po prostu spodziewam się, że muszą być jakieś różnice, jeżeli jeden z amortyzatorów nowy kosztuje ok 1100zł, a drugi używany średnia cena oscyluje między 900, a 1200zł. Strzelam, że różnica będzie najprawdopodobniej właśnie w kulturze pracy amortyzatora, jaka konkretnie, to właśnie o to pytam, ponieważ jak na razie moja przygoda z amortyzatorami zaczęła się i na razie trwa z RS Tora, sprężynową. Mówił dlaczego? Nie mówił, aczkolwiek jutro o to dopytam Cytuj
dran2 Napisano 19 Listopada 2015 Napisano 19 Listopada 2015 (edytowane) RS Tora Epixon a Tora to "kolosalniejsza" różnica niż Fox a Epixon. A jak nie wiesz czego się spodziewać (ani nawet czego oczekujesz) to przy poprawnie ustawionych widelcach różnicy między nimi nie dostrzeżesz. Inna sprawa że wersja TR poprawna nie będzie bo ma min. 130mm skoku i wsadzanie tego do roweru który był projektowany pod 100mm może go zepsuć. Edytowane 19 Listopada 2015 przez dran2 Cytuj
Voodka Napisano 19 Listopada 2015 Autor Napisano 19 Listopada 2015 (edytowane) O taką odpowiedź mi chodziło 130mm skoku i wsadzanie tego do roweru który był projektowany pod 100mm może go zepsuć. W sklepie Activii jest dostępny skok 100mm Edytowane 19 Listopada 2015 przez Voodka Cytuj
modrzew Napisano 19 Listopada 2015 Napisano 19 Listopada 2015 Z tym Foksem coś było chyba kombinowane, usunięto też część naklejek. Może to jakiś składak? Dół wygląda identycznie jak w moim F100 RLC, tylko brakuje właśnie naklejek z nazwą modelu. Ja bym poprosił o numer seryjny, można sprawdzić na stronie Foksa co to powinien być za rocznik i model, zobaczyć jak to powinno wyglądać i skonfrontować z tym co podaje sprzedający. Tak czy siak mając ~1000zł to bym się nie chrzanił z takimi "okazjami" tylko uderzył w Epicona/Epixona. Cytuj
Voodka Napisano 19 Listopada 2015 Autor Napisano 19 Listopada 2015 No dobra. Dzięki Panowie. Myślę, że temat wyczerpany. Poproszę go jeszcze o ten numer seryjny, ale raczej przekonałem się, że nie warto Pozdrawiam! Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.