Keews Napisano 16 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2015 Cześć wam Przychodzę tu po radę gdyż jeżdżę na mtb streecie i posiadam twardy wideł bez amora i na nowy sezon planuje zakupić jakiś amorek do 100mm za ok 150-250zł i nie mam pojęcia czego szukać więc słucham waszych propozycji. Druga rzecz czy przy zakupie amorka należy zmierzyć średnice kołnierza w który wkładamy rure?(pierwszy raz wymieniam amorek wiec jestem w tych sprawach zielony) Ostatnia rzecz o którą chcę się dopytać to luz na sterze. Kierownica rusza się w przód i tył o 2-3mm(przy tym rusza się również wideł a wszystko jest przykręcone na maxa) co strasznie mnie irytuje podczas jazdy. Może być to spowodowane większą średnicą kołnierza niż rury od widełka? Pozdrawiam serdecznie i dziękuje za wszelką pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SlezaFanatic Napisano 16 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2015 Za 200zł nie da sie kupić fajnego amortyzatora . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keews Napisano 16 Listopada 2015 Autor Udostępnij Napisano 16 Listopada 2015 Rst widziałem za 250zł a 50 zł w tą czy w tą to nie duża różnica. Tak samo duracza ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seraph Napisano 16 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2015 W zasadzie to nie da się kupić żadnego amortyzatora, a najwyżej uginacz, który od ostrej jazdy złapie większe luzy niż masz na sterach, a jego praca będzie polegać na przeszkadzaniu w prowadzeni roweru. Polowanie na używkę w dobrym stanie w tej cenie to szukanie kwiatu paproci... Co to za RST i "duracz"? Co do luzów w kierownicy to jeśli jeździłeś z tak rozkręconymi sterami to pewnie już się nadają tylko do wymiany. Masz stery ahead? Jeśli tak to kasowanie luzów nie polega na skręceniu wszystkiego na maksa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...