popo00 Napisano 15 Listopada 2015 Napisano 15 Listopada 2015 Witam panowie, jak w temacie, posiadam rowerek coś ala góral, bez amora z tyłu, rowerek jest dosyć lekki bo niecałe 10kg, i szukam jakiejś dobrej opony na tył, szerokośc balona ok 2.2 co by amortyzowała nierówności w terenie ( chodnik/ las 50-50) z przodu mam furious freda ale na tył wolałbym coś solidniejszego- waże 83kg no i ta amortyzacja jednak by się przydała. Jakieś pomysły ? Jako że nie jeżdże w cięzkim terenie praktycznie wcale, moze coś jakieś semisliki ? Tył w sumie nie musi być super przyczepny - ważniejszy przód z tego co się orientuję. Dzięki z góry za podpowiedzi. Tom
risk1 Napisano 15 Listopada 2015 Napisano 15 Listopada 2015 Continental Race King 2.2 - spora objętość, powinna spełnić Twoje oczekiwania.
popo00 Napisano 15 Listopada 2015 Autor Napisano 15 Listopada 2015 nie może mieć dużych oporów toczenia na chodnikach...
Mod Team sznib Napisano 15 Listopada 2015 Mod Team Napisano 15 Listopada 2015 race Kingi dobre, ale tylko lepsze wersje, zwykłe drutówki i zwijki to porażka jakościowo. Ja od siebie zaproponuję: http://www.bikestacja.pl/pl/opona-geax-mezcal-26x2-3-drutowa-21892.html
Alsew Napisano 17 Listopada 2015 Napisano 17 Listopada 2015 @popo00 Jeśli na przodzie wystarcza ci przyczepności na Fredzie to na tył polecam Hurricana od Schwalbe
phoe Napisano 23 Listopada 2015 Napisano 23 Listopada 2015 Od Smart Sam'a po asfalcie dużo lepiej się toczy Racing Ralph jednak, a w terenie też swoje robi. I większość oporów toczenia pochodzi z tylnego koła, jak faktycznie rower po chodnikach ma śmigać z jak najniższymi oporami toczenia, to Race King, Racing Ralph, Smart Sam itp odpadają, musisz koniecznie wrzucić jakiegoś semi slicka na tył. Za przyczepność roweru w terenie również odpowiada przednia opona(zakręty głównie) jak Fred na przodzie ci wystarcza, to na tyle wg mnie tym bardziej wystarczy, mogą być tylko problemy w jeździe po jakimś większym piasku, czy większe podjazdy po jakiś korzeniach, kamieniach, szyszkach, "luźnym gruncie" itp. Jak się już daje mniej agresywny bieżnik, to na tyle żeby zmniejszyć opory toczenie, a nie na przodzie żeby pogorszyć trzymanie w zakrętach. Twister od Conti w wersji supersonic podobno się mega toczy i w lekkim terenie coś tam też potrafi, ale również mega szybko się zużywa - typowa wyścigowa opona jak Fred czy Thunder od Schwalbe.
GTZaskar1991 Napisano 9 Grudnia 2015 Napisano 9 Grudnia 2015 Hutchinson Python 2.1 tubeless hardskin race ripost odpowiednik protection black chili od Conti. Ważą 650 gram i są dedykowane na tył, są na przecenie z 180zł za sztukę na 150 za 2 sztuki.
Kaczorak Napisano 9 Grudnia 2015 Napisano 9 Grudnia 2015 A ja od siebie polece Maxxis Crossmark. Dobrze się śmiga po asfalcie a daje rade w terenie.
scirocco Napisano 9 Grudnia 2015 Napisano 9 Grudnia 2015 Race king 2,2 - lekko idą a nawet w suchym terenie dają radę. Minus to delikatne ścianki boczne które łatwo pociąć na kamieniach.
ralfbutton Napisano 9 Grudnia 2015 Napisano 9 Grudnia 2015 A co myślicie o tej? http://ctbike.pl/rubena-zefyros-v97-racing-pro-127tpi-opona-26x2-10.html
venom2000 Napisano 9 Grudnia 2015 Napisano 9 Grudnia 2015 Po pierwsze i najważniejsze "chodniki nie są do poruszania się po nich rowerem" Dwa,szybka,wytrzymała opona z niskimi oporami toczenia to http://allegro.pl/opona-geax-tnt-26x2-00-barro-race-promocja-i5833065805.html Trzy,pisanie że Maxxis Crossmark dobrze buja po asfalcie a słabiej w terenie to pomylenie ogórka z cukinią,najwidoczniej to jedyne opony na których jeździł użytkownik
popo00 Napisano 9 Grudnia 2015 Autor Napisano 9 Grudnia 2015 Po pierwsze i najważniejsze "chodniki nie są do poruszania się po nich rowerem" u mnie w mieście jest masa dróg chodnikowo- rowerowych, zwał jak zwał
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.