Flian85 Napisano 10 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2015 Witam serdecznie, wpis ten kieruje w szczególności do osób rozważających zakup roweru w Rodexie. Ostrzegam - NIE RÓBCIE TEGO ! Niech ten błąd popełniony przeze mnie będzie skutecznym ostrzeżeniem dla innych. Dla potwierdzenia powyższych słów opiszę moje doświadczenia, otóż pół roku temu wraz z żoną kupiliśmy tam rowery ( miejska damka Firmy Cossack oraz rower crossowy firmy Kross-Evado 4.0). Zadowoleni z zakupu wybraliśmy się na przejażdżkę, w trakcie której w rowerze Cossack wyraźnie strzelało w tylniej piaście (przerzutki w piaście Nexus). W Rodexie patrzyli na moją żonę jakby wymyślała i aby się odczepiła naciągneli linkę jak tylko się dało. Wybraliśmy się w kolejną trasę, w połowie drogi problem powrócił. Tym razem sam pojechałem do Rodexu, okazało się że piasta (tym samym całe tylnie koło) jest do wymiany - jednak usterka Po paru tygodniach odebraliśmy rower ale po naprawie było jeszcze gorzej (jakby w ogóle nie wymienili części tylko znowu "dokręcili" śrube). Na dzień dzisiejszy udowadniamy, że rower jest do niczego i żądamy zwrotu pieniędzy albo wymiany na inny rower. Nie wspomniałem jeszcze o drugim rowerze: Kross Evado 4.0, otóż po 2 tyg jazdy tylni hamulec (hamulce hydrauliczne) zaczął się wyraźnie "pocić", hamowanie znacznie się pogorszyło. Przy okazji pierwszego przeglądu (Kross wymaga dwóch przeglądów aby gwarancja była ważna 30+70 zł - doliczyć do ceny roweru) zgłosiłem problem z hamulcem i okazało się że klocki były do wymiany a jeździłem głównie do pracy i z powrotem, zero ekstremalnej jazdy. Tak samo jak w przypadku roweru żony tak i u mnie usterka nie została należycie naprawiona. Kiedy zażądałem zwrotu pieniędzy wymienili mi tarcze hamulcowe twierdząć że to w nich tkwił problem, tarcze wymienili ale rozregulowali przerzutki. Zdaję sobie sprawę z tego, że wpis jest długi ale dzięki temu mogłem przytoczyć parę argumentów dlaczego nie warto kupować roweru w sklepie Rodex przy ul. Wierzbickiej w Radomiu. Serwis praktycznie nie istnieje a obsługa sklepu interesuje się klientem tylko przed zakupem. Jeżeli ktoś ma pomysł jak odzyskać od nich pieniądze to proszę o rady, obecnie zastanawiam się nad rzecznikiem praw konsumenta. Pozdrawiam i życzę udanych zakupów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Flian85 Napisano 12 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2016 Minęło parę miesięcy od pierwszego wpisu a sprawa jest nadal w toku. Złożyłem dwa pisma reklamacyjne z tytułu rękojmi (jeżeli nie naprawią i nie wymienią uszkodzonego towaru to muszę zwrócić pieniądze). Oczywiście wszyscy mądrzy z Rodexu uparcie odbijają piłeczkę twierdząc, że rower nie jest uszkodzony i nie mam tym samym podstaw aby żądać zwrotu pieniędzy. Skontaktowałem się bezpośrednio z firmą Cossack i przedstawiłem zaistniałą sytuację. Dział reklamacji podszedł do sprawy profesjonalnie, wysłał kuriera po rower i mają zrobić wszystko aby rower był sprawny (chyba że naprawa nie będzie możliwa to pozostaje wymiana roweru na inny). Dla potwierdzenia wielu pism reklamacyjnych wykonałem nagranie telefonem, na którym wyraźnie słychać, że rower jest uszkodzony. Uznałem, że najlepiej będzie wyłączyć Rodex z pośredniczenia i lepiej żeby ich serwisanci nie dotykali tego roweru. Czekam na wieści od przedstawiciela Firmy Cossack. Straciłem rok na przepychanki z Rodexem ale chyba jestem już bliski zakończenia sprawy. Pozdrawiam wszystkich i przypominam - NIE KUPUJCIE W RODEXIE. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Flian85 Napisano 10 Maja 2016 Autor Udostępnij Napisano 10 Maja 2016 Po dwóch tygodniach odebrałem rower. Pracownicy firmy Cossack wymienili części w mechanizmie korbowym, wymienili łańcuch i wyregulowali przerzutki. Od dawna sugerowałem w Rodexie, że problem może tkwić w mechanizmie korbowym ale oni uparcie twierdzili, że ich serwisanci jeździli rowerem po 10 km i niczego nie stwierdzili ( nie będąc serwisantem stwierdziłem to po przejechaniu 2 km). Po odebraniu testowałem rower i póki co wszystko z nim w porządku. Straciłem dużo czasu i nerwów, cała sprawa ciągnęła się przez rok. Dla podsumowania całego wątku przypomnę raz jeszcze:dla własnego spokoju NIE KUPUJCIE W RODEXIE. Pozdrawiam i życzę udanych zakupów u uczciwych i profesjonalnych sprzedawców. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.