Skocz do zawartości

[rower dla seniora] - szukam opinii

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry! 
To jeszcze raz ja z poprzednim tematem. Nie wiedziałam jak się tutaj pisze posty, także sorry za wcześniejsze błedy. Mam nadzięje,że teraz już będzie ok.  
To mój pierwszy post  ;) juz z dublowany 
Jestem studentką i  potrzebowałabym Waszej opinii . Na zajęciach mam do zaprojektowania rower aktywizujący osoby starsze, zachęcający do ruchu, wspolnych przejażdzek z wnuczkiem, rodziną.Czy bardziej wg rynku popyt byłby na tego typu rowery z dostawką ?

czy może bardziej trójkołowy (stabilniejszy) ?

Z góry bardzo dziękuję za każdą opinię ! 

post-192500-0-90567700-1446810628_thumb.jpg

post-192500-0-23178500-1446810635_thumb.jpg

Ale wygodne to to raczej nie będzie -raczej do "polansowania" się na bulwarach niż do jazdy :icon_confused:

Co do rowerów trójkołowych to o ile jeździec nie ma jakichś dysfunkcji ruchowych to raczej bym odradzał. Taki rower jest wbrew pozorom mniej stabilny niż klasyczny jednoślad, a na zakrętach zachowuje się naprawdę dziwacznie - coś jak Quad tylko gorzej, bo się wyżej siedzi. Jazdy trzeba się uczyć na nowo.

Do tego jazda na 2-kołowym rowerze aktywuje mięśnie odpowiedzialne za równowagę co wyjdzie tylko na zdrowie. Szukałbym raczej klasycznej "damki" z jak najprostszym napędem - 3 maks 5 biegów w piaście.

Patrząc na aktualny stan rowerów seniorów to z popytem chyba byłby problem. Gdyby to miało jeszcze jakąś funkcję tyljo jaką.

W Polsce raczej kupuje się rzeczy wielofunkcyjne.

Mało który senior kupi sobie taki rower do lansu.

Określ jakiej grupie ludzi chcesz to wciskać.

Rower ma być dla przeciętnego emeryta ( niekoniecznie mając na myśli pieniądze) ma promować wspólna aktywność z wnukami/dziećmi. Nie koniecznie ma być dla osób 60+, zakup jest oczywiście możliwy przez każdego nabywcę.

Może ktoś jeszcze się wypowie? :) Zachęcam !