Skocz do zawartości

[pedały] dla amatora

arch

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Bede musial wkrotce sprawic sobie nowe pedaly, bo moje obecne troche sie juz rozwalaja. Jesli chodzi o jazde na rowerze to jestem amatorem, od czasu do czasu lubie sobie na jakies XC wyskoczyc :) Z tego samego powodu nie chce tez przeinwestowywac. Jakie pedaly polecilibyscie do mtb w rozsadnej cenie (powiedzmy do 60 zl)? Myslalem nad platformowymi, ale one maja rozne wystajace elementy, np. piny czy jakies inne zabki i boje sie, ze rozwale sobie na tym buty i nogi :) Myslalem tez nad czyms takim, nie wygladaja zbyt 'agresywnie' :D A moze platformy to zly pomysl? Z gory dziekuje za wszelka pomoc :)

Witam! Bede musial wkrotce sprawic sobie nowe pedaly, bo moje obecne troche sie juz rozwalaja. Jesli chodzi o jazde na rowerze to jestem amatorem, od czasu do czasu lubie sobie na jakies XC wyskoczyc :P Z tego samego powodu nie chce tez przeinwestowywac. Jakie pedaly polecilibyscie do mtb w rozsadnej cenie (powiedzmy do 60 zl)? Myslalem nad platformowymi, ale one maja rozne wystajace elementy, np. piny czy jakies inne zabki i boje sie, ze rozwale sobie na tym buty i nogi :P Myslalem tez nad czyms takim, nie wygladaja zbyt 'agresywnie' :) A moze platformy to zly pomysl? Z gory dziekuje za wszelka pomoc :)

Ja bym na Twoim miejscu kupił platformówki z wkręcanymi pinami, takie jak naprzykład TUTAJ. Jak zaczniesz na nich jeździć, od razu poczujesz różnicę, będzie Ci się rewelacyjnie jeździło i będziesz miał lepszą kontrolę nad rowerkiem, no i poprawi się skuteczność pedałowania, czego na innych pedałkach (poza SPD oczywiście) nie da rady osiągnąć.

Z noskow raczej zrezygnuje - na niektorych zjazdach trzeba miec nogi w ciaglej gotowosci :) Ze tak zapytam, czym sie 'charakteryzuje' jazda na platformach? I byc moze np. takie (chyba lzejsze) bylyby lepsze? W tej kwestii jestem zdany tylko na Was :eek:

• Mod Team