arch Napisano 19 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2006 Witam! Bede musial wkrotce sprawic sobie nowe pedaly, bo moje obecne troche sie juz rozwalaja. Jesli chodzi o jazde na rowerze to jestem amatorem, od czasu do czasu lubie sobie na jakies XC wyskoczyc Z tego samego powodu nie chce tez przeinwestowywac. Jakie pedaly polecilibyscie do mtb w rozsadnej cenie (powiedzmy do 60 zl)? Myslalem nad platformowymi, ale one maja rozne wystajace elementy, np. piny czy jakies inne zabki i boje sie, ze rozwale sobie na tym buty i nogi Myslalem tez nad czyms takim, nie wygladaja zbyt 'agresywnie' A moze platformy to zly pomysl? Z gory dziekuje za wszelka pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 19 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2006 te które pokazales z tego co widze sa plastikowe. Zdecydowanie nie polecam. Choć niektórzt mowią ze jak do jazdy do spd, albo platformy to ja poleciłby http://allegro.pl/item120245775__pedaly_au...311_super_.html sam jeździłem na podobnych i nie było źle, zaleznie od obuwia ale noga trzyma sie dość dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartek_1990 Napisano 19 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2006 Mam podobne pedały. Trzymaja całkiem niezle. Jak bedziesz chciał, to mozesz za 15 zł dokupic do nich noski;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kviki Napisano 19 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2006 Ja smigam walsnie na takich pedalkach sa dobre ladnie sie kreca nic nie peka ani sie nie odkreca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...