poliglota Napisano 4 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2015 Witam. Mam problem z moim amorem i nie bardzo wiem o co biega. Po ustawieniu sag na 30%,to jest 4 cm (moja waga 100 kg) amor nie dochodzi do końca i pozostaje od góry ok 3 cm niewykorzystanego skoku. Jak ustawie sag 50% co jest absurdem pięknie buja ale średnio to jest zgodne z zasadami ustawień. Dodam że amor jest z 2013 roku po serwisie i zawsze tak miał. Będziecie tak mili i podpowiecie co zrobić aby było lepiej. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team sznib Napisano 4 Listopada 2015 Mod Team Udostępnij Napisano 4 Listopada 2015 To normalne, ostatnie cm skoku są "zarezerwowane" na jakiś konkretny strzał. Gdyby amortyzator pracował całym skokiem podczas normalnej jazdy to nawet po zeskoczeniu z większego krawężnika by dobijał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poliglota Napisano 4 Listopada 2015 Autor Udostępnij Napisano 4 Listopada 2015 Ale aż tyle potrzebuje zapasu. W Rebie dual air zostawał bufor 1 cm. Amor pracował na 90 % swojego skoku. Dodam że lepiej niż Fox chodził Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
monter Napisano 4 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2015 Jeżeli ta reba pracowała w taki sposób podczas zwykłej jazdy, to zdecydowanie miała za małe ciśnienia. Jakiś zapas skoku musi być. Masz dobrze foxa ustawionego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
magura2004 Napisano 4 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2015 Fabryczne ustawienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jahoo84 Napisano 4 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2015 Jak masz ochotę to się pobaw http://emtb.pl/forumo/showthread.php?tid=11372 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poliglota Napisano 4 Listopada 2015 Autor Udostępnij Napisano 4 Listopada 2015 Ciśnienie mam ok 110,sag wychodzi na "tygrysa" ok 4 cm, powrót ustawiony na najwolniejszy. Sporadycznie używam ctd w pełnej blokadzie, chyba że góra asfaltowa jest wielka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 4 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2015 Widelec nie chowa się całkowicie również gdy opróżnisz komorę powietrzną? Zostaje 3 cm niewykorzystanego skoku? W jakich warunkach używasz sprzętu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poliglota Napisano 4 Listopada 2015 Autor Udostępnij Napisano 4 Listopada 2015 Lasy, górki, czasami większe zjazdy np.wielka Sowa czy trasy MTB JEDLINA. czuje bicie po rączkach. Z tego co pamiętam po spuszczeniu powietrza lekko musiałem pomoc zejść na dół liskowi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poliglota Napisano 4 Listopada 2015 Autor Udostępnij Napisano 4 Listopada 2015 Dziś jeszcze raz sposcilem powietrze z amora i okazało się ze nie chowa się cały. Zostaje właśnie te 3 cm. Co to może być. Przechodził ostatnio serwis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 4 Listopada 2015 Mod Team Udostępnij Napisano 4 Listopada 2015 Moze być za dużo oleju w komorze powietrznej lub za dużo oleju w dolnych lagach. powrót ustawiony na najwolniejszy Nie dziwię się,że : czuje bicie po rączkach Tak na marginesie- masz ciśnienie 110 psi, SAG 30% - ile Ty ważysz? W swoim Foxie mam jakieś 70 PSI, ważę w okolicach 90 kg i SAG mam 20%. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poliglota Napisano 4 Listopada 2015 Autor Udostępnij Napisano 4 Listopada 2015 Ważę 100 kg. Dlatego prosiłem was o pomoc bo coś mi nie pasuje w jego pracy. Czy możliwe jest zapowietrzenie amora. Często piszą aby ustawić wolny powrót dla płynnej mało agresywnej pracy. Testowałem kilka ustawień lecz dużej różnicy nie widziałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 4 Listopada 2015 Mod Team Udostępnij Napisano 4 Listopada 2015 Wolny ale nie najwolniejszy- amorek nie ma czasu się wyprostować i na każdej kolejnej przeszkodzie ma coraz mniej skoku. Prywatnie zdjąłbym dół i sprawdził ilość wlanego oleju, do tego kontrola oleju w komorze powietrznej. Robiłeś serwis tłumika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skimir Napisano 4 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2015 (edytowane) No ale czego oczekujesz? Ja bym się martwił, że przy normalnej jeździe chodzi po całym skoku... Co by było gdyby gdzieś mocniej "łupnąć"? Zakażdym razem dobicie? Ups, sorry ale nie doczytałem, że po wypuszczeniu powietrza nie chowa się cały... Aż poszdłem do garażu sprawdzić czy mój fox chowa się cały po wypuszczeniu powietrza - chowa się. Edytowane 4 Listopada 2015 przez skimir Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poliglota Napisano 4 Listopada 2015 Autor Udostępnij Napisano 4 Listopada 2015 Serwis mi robił człowiek z forum emtb. Nie wiem czy robił serwis tłumika i czy powinien robić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
magura2004 Napisano 4 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2015 Moze być za dużo oleju w komorze powietrznej lub za dużo oleju w dolnych lagach. Nie dziwię się,że : Tak na marginesie- masz ciśnienie 110 psi, SAG 30% - ile Ty ważysz? W swoim Foxie mam jakieś 70 PSI, ważę w okolicach 90 kg i SAG mam 20%. 90 kg i tylko 70psi? małe to ciśnienie. Ja ważę 84 i mam ok 100 psi i amor jest miękki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 4 Listopada 2015 Mod Team Udostępnij Napisano 4 Listopada 2015 Napisz do Serwisanta, zapytaj co robił i co może być przyczyną. Przed serwisem było OK? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poliglota Napisano 4 Listopada 2015 Autor Udostępnij Napisano 4 Listopada 2015 Juz się umówiłem na reklamacje. Czy tłumiki często należy serwisowac i jakie negatywne objawy dają. W moim chyba jest azot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poliglota Napisano 9 Listopada 2015 Autor Udostępnij Napisano 9 Listopada 2015 Amor po serwisie. Winny był zapowietrzony tłumik. Dane amora poszły z zapytaniem do CB o akcję serwisową związaną z wadliwymi tłumikami. temat idzie do zamknięcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.