ACTIVIA Napisano 24 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2015 (edytowane) Tam nie może być gumy bo jak by guma smarowała rury goleniowej. Stosowane w amorkach to filc lub gąbka która nasącza się tym gęstym olejem i wsadza się w te same miejsce Edytowane 24 Grudnia 2015 przez ACTIVIA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hulajnogaA Napisano 24 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2015 Bo tam tak jak i w rowerach uszczelki to NBR, Szukałem informacji z czego są wykonane uszczelki ale nie znalazłem więc pytam. Szkoda by było mojego nowiutkiego amorka więc wole zapytać. Mam dwa oleje ten Toyoty 75W i Castrola 80W. Ten pierwszy tak na oko jest gęstszy i bardziej lepki a teoretycznie powinno być odwrotnie więc który radzicie wlać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 24 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2015 To ty chcesz wlać do komory powietrznej czy nasączyć ten filc co jest pod uszczelkami przeciwkurzowymi, a może jeszcze chodzi tobie o wlaniu do dolnych lagów?? Opisz konkretnie bo już się pogubiłem trochę !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hulajnogaA Napisano 24 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2015 Myślałem o komorze i gąbkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 24 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2015 Komora to obojętnie jaki byle żeby był bardzo gęsty. Co do filców w Epixonie to nasączam je takim samym olejem co leje do komory powietrznej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patyy Napisano 23 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2016 Piotrze u ciebie na stronie są dwa typy gąbek. Filcowa i gąbka, która pasuje do jakiego amora? Ja robiąc serwis mojego Epixona spotkałem filc i jedno co mnie zastanawia to jego wymiary. W ladze jest miejsce na gąbkę wielkości takiej jak widzimy na filmach o serwisie RS. A w sumie jest tam wsadzona jakby podkładka ☺. Czy można tam załadować coś większego tzn. wyższego żeby zgromadzić więcej oleju do smarowania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 23 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2016 Piotrze u ciebie na stronie są dwa typy gąbek. Filcowa i gąbka, która pasuje do jakiego amora? Ja robiąc serwis mojego Epixona spotkałem filc i jedno co mnie zastanawia to jego wymiary. W ladze jest miejsce na gąbkę wielkości takiej jak widzimy na filmach o serwisie RS. A w sumie jest tam wsadzona jakby podkładka ☺. Czy można tam załadować coś większego tzn. wyższego żeby zgromadzić więcej oleju do smarowania? Tak. Przez to załatwiam już wam co mogę. Te gąbki olejowe NIE FILCOWE są szerokie i oryginalne do Suntoura. Pasują do Raidonow, Epiconow, Epixonow, Axonow. Są dostępne na mojej stronie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
no1 Napisano 23 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2016 (edytowane) To ja mam ciekawostkę od króla lewych rąk: Kiedyś zalałem dolną lagę z tłumikiem w raidonie(drugą też), po czym zaczął tak "chrapać" jakby metal tarł o metal i do tego dosyć głośno. Długo mi zajęło znalezienie przyczyny owego, a gdy już ją znalazłem postanowiłem naprawić. Rozłożyłem tłumik psując go kompletnie. Dziękuje i pozdrawiam. Edytowane 23 Lutego 2016 przez no1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 24 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2016 Nigdy nie zalewajcie dolnych lagów w amortyzatorach mających nierozbieralne kartridże, ze względu tego ze szybko możesz to sam zepsuć gdy pod wpływem późniejszej pracy amorka olej dostanie ci się do środka kartridża a po drugie kartridż jest dość drogi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patyy Napisano 24 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2016 Piotrze to warto iść w te gąbki z twojej oferty czy może to będzie sztuka dla sztuki? Co do zalewania lagi z kartridżem Epixona (nie rozbieralny kartridż) - to: - można zalewać - można zalewać z głową tzn. maks 10ml - po zalaniu trzeba tego jakoś specjalnie używać - kategorycznie nie zalewać bo pojawiają się pewne sprzeczne info. Nawet od tych samych użytkowników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SlezaFanatic Napisano 24 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2016 Można lać , w epixonie tłumik jest rozbieralny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 24 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2016 W Epixonach 2016 pod os 9mm dają kartridże nierozbieralne. W 2016 rozdzielili już Epixony Epixony 2016, co poniżej Wersja TR - oś 15 i kartridże rozbieralne Wersja XC - oś 9 i kartridże nierozbieralne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patyy Napisano 24 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2016 A Epixon na rok 2015 oś 15? Wiadomo jakie tam szły kartridże, ew. można to jakoś sprawdzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 24 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2016 Wszystkie Epicony i Epixony do 2015 miały kartridże rozbieralne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.