charciarz Napisano 1 Listopada 2015 Napisano 1 Listopada 2015 Mam problem. Ostatnio zaliczyłem glebę taką, że kierownica była równoległa do ramy. Trzeba było naprostować. Potem po oględzinach dostrzegłem, że dolna wajcha manetki ta aluminiowa, po kliknięciu w celu zwiększenia biegu zakleszcza się z tą mniejszą plastikową od redukcji. Mowa tu o lewej przedniej manetce. Żeby wrócić ją do normalnej pozycji w jakiej się powinna znajdować, trzeba ręcznie je rozchylać uważając, żeby znów nie zmienić biegu przypadkowo. Strasznie to męczące. Nie wiem czy kiedykolwiek spotkaliście się z taką sytuacją. Nie mam pojęcia jak to wyprostować. Czy da się to jakoś podgrzać (te aluminium), żeby było plastyczne na chwilę, czy szukać nowej manetki, albo części? Koszt nowej jest niemały a i uszczerbek nie jest jakoś szczególnie śmiertelny dla niej lecz denerwujący. Jeśli macie jakieś pomysły z góry dzięki.
Ziemko Napisano 2 Listopada 2015 Napisano 2 Listopada 2015 Czy da się to jakoś podgrzać (te aluminium), żeby było plastyczne na chwilę, czy szukać nowej manetki, albo części?Poszukaj na Allegro lub Olx starej zużytej manetki z dobrą dźwignią. Nie musi być nawet ta sama manetka. Podjerzewam że manetka M770 ma takie samo mocowanie dźwigni.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.