pim Napisano 1 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2015 Witam Przymierzam się do serwisu mojego Recona solo air. Przeczytałem i zobaczyłem chyba wszystkie manuale o serwisowaniu solo aira. Wyłapałem jednak pewną nieścisłość. Niektóre manuale mówią o tym, że nie leje się oleju do sprężyny powietrznej a inne natomiast, że tak. Jak to w końcu jest? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lucass3 Napisano 1 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2015 Ja tam leje. Zgodnie z poradnikiem, Maniaka o serwisie Reby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siejak1 Napisano 1 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2015 Tylko że do dual aira można wlać olej 15wt. solo air się smaruję smarem stałym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lucass3 Napisano 1 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2015 Solo Air zalewam Motorexem 15WT Zreszta zobacz sobie: http://cdn.sram.com/cdn/farfuture/fJQtD0X9AyofYOWuBO2Ufx49Nz4FxxDD-lt2JDTWgrc/mtime:1372788149/sites/default/files/techdocs/gen.0000000003511_front_fork_oil_chart_2012_0.pdf Masz podany olej do wlania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siejak1 Napisano 1 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2015 (edytowane) Ja tutaj widzę tylko wartości podane do zalania dolnych goleni oraz do tłumika. edit. fakt też jest podane 3ml. Edytowane 1 Listopada 2015 przez siejak1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mmisiek9612 Napisano 1 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2015 wszystko zależy od rocznika amora bo w nowszych manualach jest tylko smar https://www.sram.com/sites/default/files/techdocs/gen0000000004671_rev_a_rockshox_oil_air_and_coil_chart_2015.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kazujama Napisano 22 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2016 Skoro budowa Recona się nie zmieniła to dlaczego w Sram w instrukcji zmienił w olej na smar ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dran2 Napisano 22 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2016 (edytowane) Bo solo air źle działa z olejem w komorach. Są ze sobą połączone i wszystko ścieka na dół zmieniając charakterystykę i ograniczając smarowanie. Kiedy w SA zalecano olej w komorze? Edytowane 22 Stycznia 2016 przez dran2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woojj Napisano 22 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2016 Ja bym to traktował jak element smarujący. Nic nie zaszkodzi dać kapkę oleju na tłok-korek - 2-3ml , ale pamiętać trzeba aby przy składaniu oring posmarować smarem każdy i zawsze. Będzie zawsze podwójnie zabezpieczone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lucass3 Napisano 22 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2016 Choćby w 2012r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Punkxtr Napisano 22 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2016 Olej Ci nie zaszkodzi, ale jak chcesz mieć to zrobione dobrze to lejesz Redrum albo Fluid Foxa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.