Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Przebieg poki co ok 500-600km , a moze i wiecej nie pamietam ;].

 

Cos w skrocie o amorku :

- skok 125-100-80 ( wyjecie/wloznie tulejki )

- regulacja : tlumienia powrotu , kompresji , blow-off , blokada skoku ( dzieki reg kompresji mozna ustawic sobie blokade jak sie chce ! tzn moze blokowac albo np mocno sie utwardzic :] )

- sprezyna oba golen

- waga jakies 1900g

 

Amorek pierwsza klasa , smialo moge powiedziec ze najlepszy z tych ktore mialem , i tych na ktorych jezdzilem. Waze 70kg obecnie , niestety ;] , jest miekki , moglby nieco twardszy byc chociaz SAG ( *1 ) w normie , to jednak podczas mocnego pedalowania na stojaco nieco za bardzo buja , no ale w sumie rzadko kiedy tak sie jezdzi i raczej amorek do innych celow niz podjazdy ;). Masa regulacji , jak dla mnie bomba i bez tego ani rusz - latwo ustawic pod wlasne wymadania badz tez teren. Sztywnosc na wysokim poziomie. Kultura pracy perfekto , pelny skok , wybiera doslownie wszystko duze dziury ladnie lyka.

 

Zrobilem nie dawno serwis , tak wyglada wewnatrz :

 

http://www.pinkbike.com/photo/968021/

 

Poza tulejkami dystansowymi ( norma ) calosc alu , naprawde swietna robota.

 

Tak w rowerku :

 

http://www.pinkbike.com/photo/968020/

 

Jak cos sie zmieni to dopisze :]

 

*1 - ugiecie wstepne amortyzatora ( ustalone wedlug danego producenta do modelu wedlug wagi uzytkownika )

Napisano (edytowane)

OFT Wookie smigasz po bialorusi?amorek idealnie pasuje do reszty roweru jak dla mnie ciezko o lepszy wybor chyba ze jakis dobry Z1 albo moze Pike czy Nixon....

Paweł P:jak wyglada kasowanie luzow w foxie?ile kosztuje i czy jest trudne i czy mozna tak robic "bez konca"??

Edytowane przez szakq
Napisano

Niestety nie smigam ;)

 

Tak Nixon tez od biedy mial byc ale zdecydowalem sie na Foxa i nie zaluje.

 

Wlasnie jak kasowac luzy ? Moze rozwiniesz ta mysl ;) , bo ja tam nie widze jak by to mozna zrobic za bardzo :]. Moze to ich slaby punkt hmm sam nie wiem amorek ma 2 sezony w sumie teraz 3 jezdzi , luz na lewej goleni jest min. no ale jest , chetnie bym sie go pozbyl :D , co prawda nijak w jezdzie nie przeszkadza no ale jest nieproszony ;]

 

Jestem ciekaw jak nowa wersja na 07 rok , mozliwe ze zima takiego sobie sprawie jak dobrze pojdzie ;)

Napisano

 

Wlasnie jak kasowac luzy ? Moze rozwiniesz ta mysl :) , bo ja tam nie widze jak by to mozna zrobic za bardzo :]. Moze to ich slaby punkt hmm sam nie wiem amorek ma 2 sezony w sumie teraz 3 jezdzi , luz na lewej goleni jest min. no ale jest , chetnie bym sie go pozbyl :) , co prawda nijak w jezdzie nie przeszkadza no ale jest nieproszony ;]

 

 

 

Rok temu dostalem taka odpowiedz z Cult Bika

 

"serwisem Fox'a w Krakowie zajmuje sie firma Rowmix.

 

Lekkie luzy sa zjawiskiem normalnym i nie szkodza amortyzatorowi. Jezeli

luzy sa duze, to nalezy wymienic tulejki slizgowe. Wymiana tulejek

slizgowych zajmuje sie wylacznie nasz serwis w Rzeszowie.

 

Pozdrawiamy serdecznie,

Cult-Bikes"

 

Obecnie serwis jest w Wawie.

 

 

W tamtym sezonie wyslalem do serwisu bo wyciekal olej pojawily sie potworne luzy i stracil blokade skoku. Naprawili prawie wszystko ale luzy dalej zostaly mimo, ze wymienili uszczelki (tak mnie zapewnili). Wiec wyslalem jeszcze raz, ale powiedzieli ze te luzy takie maja byc i koniec. Slyszalem opinie, ze serwis foxa w Polsce jest zly. Mentos z tego forum mial przyjemnosc przejechania sie z foxem i jego te luzy tez mocno zaskoczyly. Ciezko jest sie przyzwyczaic do niedociagniec za kilka tysiecy.

Napisano

Aha wymiana tuleji myslalem ze mozna zbic slizgi jak np w RS koles w serwisie mi mowil :). Sama zmiana uszczelek nic nie da.

 

A wiesz ile sobie licza w ogole za serwis ?

 

Wszyscy pisza ze to takie trudno itd itp i w ogole magia ;] , fakt trzeba miec wprawe moze tez z platforma sie trudniej serwisuje ale sprezynowke , czy pewnie powietrzny tez , nawet mocno powiedzmy rozbudowany jak RLC wcale nie jest trudne , ja wzialem sie za to bez instrukcji ( zapomniealem wziasc ;p ) i bez problemu poszlo , odrazu chodzi lepiej , regulacje wszystkie dzialaja ( mam problem z szybka kompresja ale to nie wina serwisu , brakuje chyba kulki :/ - znasz moze kogos kto rozbieral jakis RLC i moglby mi na kilka pytan odpowiedziec ? , nie chce go wysylac do cult-bikes i placic im kase za nic w sumie ;] )

 

U mnie luzy sa male , zero zuzycia teflonu wiec poki co wszystko ok. Ale faktycznie za taka kase z tulejami mogli inaczej to rozwiazac , moze w tych najdrozszych jest inaczej ale watpie ( vanilla obeceni jest stosunkowo tania , za granica ;] )

  • 6 lat później...
Napisano

Serwis Foxa jest stosunkowo drogi. Osobiście mam Fox Vanilla 32 RLC z 2009 roku i póki co po przejechaniu jakiś 2500 km (ok 2000 w terenie) sprawuje się bez zastrzeżeeń także cennik serwisu sobei tylko zerknąłem. Coś jak ASO w samochodach :)

Sam też jeszcze go nie rozkręcałem, po prostu o niego dbam, czyli po każdej jeździe czyszczenie goleni, co 2-3 jazda smarowanie goleni takim środniek Castrola, środek sekko rozmazuej się po gónych goleniach, potem lekiie uginanie i nawilżone są także gumki usczelniające. Po poprzenich amorach wiem, że sposób jest dobry na utrzymanie gumek w dobrym stanie :)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...