Cona78 Napisano 29 Października 2015 Udostępnij Napisano 29 Października 2015 Po półtora roku używania widelec się jakby zamulił. Pokrętło tłumienia jest maksymalnie ustawione na 'zająca' a tłumienie działa tak jak kiedyś ustawione gdzieś w połowie między żółwiem a zającem. SID XX 26, Model 2014. Jakieś sugestie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Punkxtr Napisano 29 Października 2015 Udostępnij Napisano 29 Października 2015 Kręcenie regulatorem zmienia w jakimkolwiek stopniu charakterystykę pracy? Kiedy ostatnio robiłeś serwis tłumika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cona78 Napisano 29 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 29 Października 2015 (edytowane) Tak, zmienia. Ustawione maksymalnie na żółwia jeszcze bardziej spowalnia widelec. Serwis tłumika był robiony 2000km temu. Edytowane 29 Października 2015 przez Cona78 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Eazy Napisano 29 Października 2015 Udostępnij Napisano 29 Października 2015 2000km to już czas najwyższy na serwis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Punkxtr Napisano 29 Października 2015 Udostępnij Napisano 29 Października 2015 Wiesz o jakiej gestosci olej masz zastosowany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cona78 Napisano 29 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 29 Października 2015 nie wiem, ale powinien to być dedykowany olej RS. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siejak1 Napisano 30 Października 2015 Udostępnij Napisano 30 Października 2015 Rs pit stop 5wt do tlumika 15wt od dolu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 30 Października 2015 Mod Team Udostępnij Napisano 30 Października 2015 Od dołu w golenie w golenie znaczy się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Punkxtr Napisano 30 Października 2015 Udostępnij Napisano 30 Października 2015 Trzeba rozebrac widelec i sprawdzic co dzieje sie w tlumiku, niestety z zewnatrz nic nie da sie zrobic. Ew. wyjac gorny tlumik i sprawdzic gestosc i stan oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cona78 Napisano 3 Listopada 2015 Autor Udostępnij Napisano 3 Listopada 2015 Po wymianie uszczelek i smaru na Rockshox wszystko zaczęło znowu pięknie działać. Wewnętrzne białe uszczelki kurzowe były wcześniej posmarowane jakimś fluidem od Foxa i to go zamulało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.