ACTIVIA Napisano 19 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2016 Pod wagę 100kg to niech sprężyny zostaną fabryczne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
popio Napisano 19 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2016 ż masz u siebie w ofercie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 19 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2016 Co masz na myśli (ż) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leoms Napisano 5 Marca 2017 Udostępnij Napisano 5 Marca 2017 Witam, jako, że od niedawna jestem posiadaczem raidona i jest to mój pierwszy powietrzny amortyzator mam pytanie, czy nakrętka od regulacji tłumienia powinna się kręcić bez żadnych oporów w kierunkach + i - , czy też powinna być wyczuwalna pewna granica? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pidzej Napisano 5 Marca 2017 Udostępnij Napisano 5 Marca 2017 (edytowane) Jeśli kręci się bez oporu w nieskończoność w obie strony to prawdopodobnie z tej gałki wysunął się taki sześciokątny pręt i utknął w tłumiku (kiedyś tak miałem). Trzeba wyciągnąć gałkę i wcisnąć ten pręcik na swoje miejsce. Edytowane 5 Marca 2017 przez Pidzej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leoms Napisano 5 Marca 2017 Udostępnij Napisano 5 Marca 2017 Właśnie wydawało mi się to dziwne, że można kręcić w prawo i lewo bez końca. Dzięki za odpowiedź postaram się to sprawdzić skoro to tylko kwestia wciśnięcia na swoje miejsce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 5 Marca 2017 Udostępnij Napisano 5 Marca 2017 Często luzuje się ta śruba imbusowa do której wkłada się te pokretło z imbusikiem. Powoduje to kręcenie się pokrętła wraz ze śrubą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leoms Napisano 5 Marca 2017 Udostępnij Napisano 5 Marca 2017 Udało się wyciągnąć czerwone pokrętło ale wyszło wraz z trzpieniem. Śruba, która jest wkręcana na imbus 8 nie jest poluzowana. Pytanie czy próbować rozkręcać dalej, czy oddać na serwis gwarancyjny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 5 Marca 2017 Udostępnij Napisano 5 Marca 2017 Ten trzpień to chyba imbus. Weź imbusa, wsadź w amor i pokręć. Jeżeli nadal kręci się luźno to odsyłaj na gwarancję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.