Spacerunner Napisano 20 Października 2015 Udostępnij Napisano 20 Października 2015 Witam mam do Was pytania dotyczące hamulca a konkretnie avid bb5, pytania są dwa otóż czy hamulec mechaniczny tego typu jest wystarczający w warunkach dirtowych? Drugą sprawą jest linka, polecacie jakieś rozwiązanie które pozwoliłoby mi na zrobienie więcej niż jednego tailwhipa czy barspina z rzędu ? Polecano mi dwa rozwiązania: Rotor- brak otworów w ramie na tabsy jak i po prostu brak miejsca miedzy mostkiem a sterami powoduje że odpada z góry. Dłuższa linka i pancerz- jakie polecacie? Z góry dziękuję za odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ychu Napisano 20 Października 2015 Udostępnij Napisano 20 Października 2015 czy hamulec mechaniczny tego typu jest wystarczający w warunkach dirtowych? Zależy od rozmiaru tarcz , Twojej wagi , rodzaju klocków. Drugą sprawą jest linka, polecacie jakieś rozwiązanie które pozwoliłoby mi na zrobienie więcej niż jednego tailwhipa czy barspina z rzędu ? Według mnie najbardziej sensowne będzie gyro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 20 Października 2015 Udostępnij Napisano 20 Października 2015 Zakładam że w rowerze do Dirtu zakładasz tylko jeden hamulec, ja na Twoim miejscu wsadził bym coś Hydraulicznego. Avid BB5 z tego co widzę kosztuje około 200 zł, myślę że w tej cenie znajdziesz coś fajnego hydraulicznego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piter233 Napisano 20 Października 2015 Udostępnij Napisano 20 Października 2015 Avid BB5 nowy to 130 zł, jak porządnie ustawisz i połączysz z dobrymi klamkami powinien wystarczyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Spacerunner Napisano 20 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 20 Października 2015 Mam go już seryjnie założonego bb5, tarczę spv 180 na aluminiowym pająku a klocki dopiero będą nowe, właśnie rozglądam się za ciekawymi, gyro to tak zwany rotor ktory mi nie podejdzie z ww. względów Ychu, jakieś inne pomysły? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 20 Października 2015 Udostępnij Napisano 20 Października 2015 O rotorze Ci nie powiem nic ale o klockach mogę, zastanów się nad metalicznymi Accenta, w miarę tanie i dobrze hamują, nie wydają też dzwięków na mokro i na sucho. Jeżeli planujesz jeździć w deszczu to unikaj pół-metalików JagWire, nie hamują na mokro. Pamiętaj też że metaliczne trzeba najpierw lekko dogrzać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ychu Napisano 20 Października 2015 Udostępnij Napisano 20 Października 2015 gyro to tak zwany rotor ktory mi nie podejdzie z ww. względów Ychu, jakieś inne pomysły? Nie bardzo. Co do dłuższej linki to nie wiem jak to wyjdzie i będzie zbierać cięgi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Spacerunner Napisano 20 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 20 Października 2015 Z tego co dowiedziałem się od poprzedniego właściciela roweru w tym momencie mam niestety pół-metaliczne ale czy JagWire czy innej firmy nie wiem, paskudnie "drą się" na mokro co mnie niesamowicie denerwuje ale to może ze względu na zużycie także nie zwracam uwagi czekam na wymiankę, myślałem żeby kupić jakiś bardzo długi pancerz i linkę i zrobić tak jak widziałem na filmiku czyli owinąć przestrzeń między mostkiem a sterami nadmiarem, nie spowodowałoby to samoczynnego zacisku linki? Jeśli nie to jakie polecacie zestawy linki i pancerza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.