usho15 Napisano 17 Października 2015 Udostępnij Napisano 17 Października 2015 Witam, Byłem dziś pojeździć w dość niesprzyjających warunkach (sporo deszczu i błota) i po jakimś czasie przestał mi reagować amortyzator z przodu. Po dojechaniu do domu ogarnąłem, że działa on tylko w połączeniu z przednim hamulcem co jest dla mnie troche dziwne. Miał ktoś może coś podobnego bądź wiec co to może być, jak to ogarnąć ? Z góry dzięki za wszelkie odpowiedzi. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mmisiek9612 Napisano 17 Października 2015 Udostępnij Napisano 17 Października 2015 może masz zablokowany skok na blokadzie? Hamulec nie ma nic do tego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
usho15 Napisano 17 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 17 Października 2015 no właśnie odblokowany jest, tyle to bym zauważył raczej ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SlezaFanatic Napisano 17 Października 2015 Udostępnij Napisano 17 Października 2015 Sądząc po opisie to nie amortyzator a uginacz ... coś typu XCT , XCR itp. W każdym razie rozebrać , wyczyścić i nałożyć świeży smar. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin9 Napisano 17 Października 2015 Udostępnij Napisano 17 Października 2015 Rozbierz i zobacz co się dzieje w środku. Serwis na pewno nie zaszkodzi Tutaj masz film jak robi się podstawowy serwis. Możesz też napisać do forumowicza @@ACTIVIA on powinien wiedzieć co się stało i w jaki sposób naprawić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 18 Października 2015 Udostępnij Napisano 18 Października 2015 Często problemem sa właśnie kartridże. Tam niestety są kartridże nierozbieralne. Takie szybkie sprawdzenie bez rozbierania amorka to tak: Jesli masz regulację tłumienia od dołu to wyciągnij te pokrętło, potem odkręć śrubkę imbusem 8mm tak do połowy i stuknij w tą śrubkę młoteczkiem po to żeby odbić od środka trzymający popychacz. Potem od góry (blokada na kierownicy) ściągnij pokrywę lub (blokada na goleni) ściągnij korek blokady i odkręć kluczem nasadowym 27 ten korek jesli jest aluminiowy lub kluczem ząbkowanym jeśli korek jest plastikowy z ząbkami wokół. Wyciąg cały kartridż od góry. i wtedy sprawdź bez naciskania blokady czy kartridż ci się ugina, jeśli nie to znaczy że zapowietrzył ci sie kartridż lub jesli zalewałeś dolne lagi to dostał ci się nadmiar oleju do kartridża i po ptokach (cały kartridż do wymiany) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bejker Napisano 18 Października 2015 Udostępnij Napisano 18 Października 2015 Mial to cos przez prawie rok i stalo mi sie tak x razy. Po prostu zapchal ci sie blotem a dziala z przednim hamulec dlatego ze masz luzy. Jak naciśniesz hamulec to golenie sa pod innym kątem i nie dotykaja tak bardzo uszczelek/slizgow które sa uwalone w blocie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 18 Października 2015 Udostępnij Napisano 18 Października 2015 Nie znamy tutaj głównego tematu czy właściciel tego XCR ma amorka pod piwoty z goleniami 30mm i slizgami plastikowymi czy te nowsze z goleniami 32mm i slizgami teflonowymi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
usho15 Napisano 18 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 18 Października 2015 Dzięki za wszelkie odpowiedzi Za tydzien postaram sie ogarnąć co sie stało lub postawić na serwis (praca ..). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.