Ychu Napisano 20 Października 2015 Napisano 20 Października 2015 Możliwe że tak ma być i nic się z tym nie zrobi. Cytuj
tobo Napisano 20 Października 2015 Napisano 20 Października 2015 Tarcze są fabrycznie brudne. Jeśli to hamulce w rowerze gotowcu to ktoś upaprał tarcze w fabryce albo przy składaniu roweru - bardzo częsty problem. Jeśli to heble w rowerze gotowcu to są to klocki organiczne które nie lubią brudu, jeśli zaciski ciekną to jest problem. Warto to sprawdzić (wyjąć klocki i sprawdzić czy ich plecy nie mają tłustych śladów), jeśli tak jest to uderzyć do sprzedawcy. Jeśli jest ok - wyczyścić tarcze, przetrzeć papierem ściernym klocki. Cytuj
Gość Napisano 20 Października 2015 Napisano 20 Października 2015 (edytowane) Jeżeli masz trochę wolnej kasy to zmień klocki na conajmniej pół-metaliczne. Różnica w stosunku do fabryczych jest gigantyczna, przy spiekanych Accenta da się unieść tylne koło praktycznie z każdej prędkości siedząć na siodełku. Ale wtopa, coś mi się ubzdurało że autor jeździ na organikach. Edytowane 20 Października 2015 przez skom25 Cytuj
widawa Napisano 20 Października 2015 Autor Napisano 20 Października 2015 (edytowane) tarcze już czyściłem , klocki papierem robiłem, klocki zmieniłem już z organicznych na metaliki , więc zostaje sprawdzenie czy cieknie No mam metaliczne spiekane RWD Edytowane 20 Października 2015 przez widawa Cytuj
widawa Napisano 21 Października 2015 Autor Napisano 21 Października 2015 ok , przecieku nie ma jedynie jest odbicie na drugiej stronie jak ściska klocki. Zamieniłem okładziny z przodu na tył i odwrotnie zrobiłem jazdę testową na podwórku i jak na razie nie zauważyłem żeby coś piszczało. Jedynie tylna klamka zrobiła się bardzo miekka w porównaniu do przedniej. hmm zapowietrzony ? W weekend góry także zobaczymy . Przed wypadem ostatnim też nie piszczało a zaczęło w trakcie no i po... Cytuj
widawa Napisano 3 Listopada 2015 Autor Napisano 3 Listopada 2015 takie coś znalazłem więc chyba będzie kupno nowych tarcz Cytuj
SlezaFanatic Napisano 3 Listopada 2015 Napisano 3 Listopada 2015 Nie wiem do czego zmierzasz ale jeśli do tego że tarcze są przeznaczone tylko i wyłącznie do klocków żywicznych to nie masz się czym przejmować , zabieg marketingowy. Cytuj
widawa Napisano 4 Listopada 2015 Autor Napisano 4 Listopada 2015 ale facet mówi że ze spiekanymi nie należy używać takich tarcz, więc coś w tym jest. A że posiadam RWD spiekane to może w tym tkwi przyczyna, jak by były zwykłe metaliki to może by było ok hmm Cytuj
SlezaFanatic Napisano 4 Listopada 2015 Napisano 4 Listopada 2015 Szwedu tam troche przesadza , rwd mają do siebie to że piszczą . Cytuj
Gość Napisano 5 Listopada 2015 Napisano 5 Listopada 2015 (edytowane) Jedynie tylna klamka zrobiła się bardzo miekka w porównaniu do przedniej. hmm zapowietrzony ? Jesli stawiales rower przy opkazji do góry kolami to normalne ... ;-) Jesli nie to sprawdz 2x czy nie cieknie nigdzie i do odpowietrzenia. Edytowane 5 Listopada 2015 przez Gość Cytuj
widawa Napisano 6 Listopada 2015 Autor Napisano 6 Listopada 2015 tak wygląda moja tarcza , z takimi rysami. Jest ok czy średnio? Cytuj
tobo Napisano 6 Listopada 2015 Napisano 6 Listopada 2015 ale facet mówi że ze spiekanymi nie należy używać takich tarcz, więc coś w tym jest. A że posiadam RWD spiekane to może w tym tkwi przyczyna, jak by były zwykłe metaliki to może by było ok hmm Wiele osób powtarza historię - nie wiadomo skąd wziętą - że tarcze "for resin pad only" nie mogą współpracować z klockami metalicznymi, bo szybciej ulegną zużyciu. Tymczasem powodem takich ograniczeń jest gospodarka termiczna układu, cytując niemiecką stronę i producenta hamulców, klocków i tarcz: "tarcze z mniejszą ilością małych otworów wentylacyjnych nadają się lepiej do współpracy z klockami żywicznymi". Więcej na ten temat http://trickstuff.de/de/know-how/index.php Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.