Markovsky Napisano 16 Października 2015 Udostępnij Napisano 16 Października 2015 Witam. Planuję w najbliżym czasiu zakupić pierwsza szose. Wybralem dwa rowery ktore mnie interesuja. Planuje w przyszlosci upgrade sprzetu np. kola, naped itp. Jestem amatorem, nie scigam sie, rocznie na razie ok. 5k+ km. Moglby ktos doradzic ktory rower bedzie lepszy pod pozniejsze upgrady, czerpajac przyjemnosc z tego co dostane ? Triban 520 czy Cube Peleton ? Dziekuje za pomoc PozdROWER Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pegasus Napisano 16 Października 2015 Udostępnij Napisano 16 Października 2015 W tej cenie Triban jest klasę wyżej bo ma napęd Sora 9s, a Cube ma Clarisa 8s. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Markovsky Napisano 16 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 16 Października 2015 Jesli chodzi o naped to wiem, a nie wiesz moze ktora rama wypada lepiej ? Cube ma chyba zwezana glowke ramy, ale czy dla amatora ma to jakiekolwiek znaczenie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pegasus Napisano 17 Października 2015 Udostępnij Napisano 17 Października 2015 Faktycznie Cube ma stery i rurę sterową Tapered - dodaje ona sztywności, lecz nie wiem czy dla amatora będzie to jakoś bardzo odczuwalne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawelj5 Napisano 17 Października 2015 Udostępnij Napisano 17 Października 2015 B`Twin daje dożywotnią gwarancję na ramę, więc jeśli myślisz o wieloletniej eksploatacji i późniejszych modernizacjach osprzętu wydaje się dobrym wyborem. Poza tym w tej cenie Triban 520 oferuje naprawdę przyzwoity osprzęt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...