mechanik2 Napisano 14 Października 2015 Udostępnij Napisano 14 Października 2015 Witam.W końcu trafił się "materiał" na hybrydę, o której dawno rozmyślałem - stara szosa na Sport LX i 105, nawet nieźle to chodzi jak na zabytek...Zamontowałem prostą kierownicę i krótkie klamki pod cantilever, ale niestety wciąga toto więcej linki niż klamki szosowe i przez to siła hamowania jest taka sobie (na oryginalnych klamkach była niezła).Czy zakup dłuższych klamek cantilever rozwiąże problem? Jest coś godnego polecenia, czy zostają mi jakieś używane zabytki?Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 18 Października 2015 Mod Team Udostępnij Napisano 18 Października 2015 Zwiększając dźwignię - zwiększasz siłę, ale czy ona osiągnie to czego oczekujesz ciężko powiedzieć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mechanik2 Napisano 19 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 19 Października 2015 Na razie wymieniłem klocki z tyłu (mogły pogorszyć swe właściwości po kilku, może kilkunastu latach leżenia), jest odrobinę lepiej, ale finalnie dam znać jak dostanę klamki, de facto strasznie słaby wybór pod ten typ hamulców, albo jakiś szmelc no name z tworzywa, albo używane... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mechanik2 Napisano 24 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 24 Października 2015 Klamki na 3 palce pod canti zamontowane, skuteczności v-ek nie ma się co spodziewać, ale hamowanie jest. Byłby ktoś w stanie polecić klocki, które łatwo zatrzymują koło? Myślę, że w połączeniu z niezbyt mocnymi hamulcami efekt byłby wypośrodkowany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.